Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

Welkom

  • Carla en Fred

    Welkom op het prikbord van de http://zwanger-miskraam.startpagina.nl We vonden het nodig om voor hen die een miskraam is overkomen een eigen plekje te creëeren om met lotgenoten ervaringen te kunnen uitwisselen. Het prikbord van de zwanger startpagina zelf vonden we daarvoor te algemeen en tevens is daar de doorlooptijd van de berichten te snel.

    Op dit prikbrod is alleen On-Topic posten toegestaan.

    Wij hopen met dit prikbord in een behoefte te voorzien en wensen iedereen toe dat dit prikbord je helpt je verlies een plek te geven.

    groetjes,

    Carla en Fred

  • maria mv jennifer (10-08-1996) en *

    hallo carla en fred..

    wat goed dat jullie dit pb gelanceert hebben

    ik miste het wel

    ik heb in dec 2005 een mk gehad..

    het is niet leuk om het mee temaken

    maar het is wel fijn dat er nu een pb is over mk..

    succes met het pb

    liefs maria

  • Mama_van_12-08-2007

    Beste Carla en Fred,

    wat een ontzettend goed initiatief!!

    Ik heb 2 miskramen gehad en het als zeer prettig ervaren om daar met mensen over te kunnen praten. Hoe meer plekken die gelegenheid geven des te beter!!

    Bedankt en succes!!

  • ennea

    Beste Carla en Fred,

    wat een goed idee om dit prikbord te starten,

    ik had gewild dat dit er al was geweest in de tijd dat ik mijn miskramen had.

    Ik weet dat door jullie initiatief veel vrouwen en mannen herkenning en bevestiging zullen krijgen die zo ontzettend nodig is in een diep verdrietige fase van het leven.

    groet Ennea