Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

Blij

  • Linda

    Ik ben heel blij met dit prikbord. Het is natuurlijk ook niet leuk om over miskramen te praten op een prikbord die eigenlijk bedoeld is voor als je zwanger bent.

    Ik heb eind januari een mk gehad en krijg deze dagen steeds vaker berichtjes van bekenden en andere mensen om me heen dat ze zwanger zijn en dan denk ik……..SHIT zeg, ik had ook zo ver als jij kunnen zijn.

    Ik heb morgen weer mijn NOD, dus ga duimen……

    x Lin

  • maria mv jennifer (10-08-1996) en *

    is zeker fijn dat er nu dit pb is

    ik heb in dev 2005 een mk gehad..

    en sinds dien niet meer zwanger geweest :(

    daarom dat ik nu onder behandeling ben bij de gyn

    maria

  • Irene mv 1 dochter

    Inderdaad een goed initiatief. 4 maanden geleden mijn 2e miskraam gehad……

  • Laura mv Nova&Kaya

    heel goed ja!

    Ik heb 2 keer een miskraam gehad, en daarna 2 gezonde dochters gekregen.

  • Linda

    en dat zijn de berichten die de meesten van ons graag horen. Fantastisch!

  • Laura mv Nova&Kaya

    ja precies, ik weet zelf uit ervaring dat je na een miskraam en zeker na meerdere miskramen erg kan gaann twijfelen over jezelf en bang bent dat het nooit zal gaan lukken.

    sterkte allemaal!

  • Klaproos

    Goed initiatief dit prikbord, heb zelf in juli 2005 een miskraam gehad, en was een jaar later weer zwanger, maar het heeft toch een behoorlijke impact op je zo'n miskraam! dus goed als je er op een prikbord als dit over kan praten!

  • Inckert

    Zou vandaag uitgerekend zijn, augustus 2006 miskraam gehad. Fijn dat dit pb er is.

  • Cindy mama van 3draakjes

    Een mooi initiatief dit prikbord.

    Ik heb 2miskrame n gehad in Juni 2002,en in September 2002…

    Er was iets duidelijk mis bij mij en mijn man,maar wonder boven wonder

    had ik in November 2002 een positieve test,en kreeg ik in Juli 2003

    mijn 3e kindje!

    Toch vergeet je het niet snel,maar ik heb het wel een plekje kunnen geven.

    Liefs Cindy mama van 3draakjes

  • Mama_van_12-08-2007

    Ik heb 2 miskramen gehad… een in feb 2006 en een in sept 2006… Beide zijn heel heftig verlopen en voor beide ben ik opgenomen in het zieknhuis (de eerste keer met spoed). Ik ben nu weer zwanger en dit gaat tot nu toe helemaal goed, maar de angst zit er goed in!

    Ik vind het ook erg fijn dat dit pb er is zodat we hier over kunnen praten!! Zowel voor als het net gebeurd is als voor als het al wat langer geleden is!!