Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

middenin

  • isabelle

    ik zit middenin een miskraam, bloedverlies, bloedstolsels…maar ik heb geen idee of dit nu zo hoort of niet, wat me nog te wachten staat…worden die groter die bloedstolsels, volgt er ook nog een vruchtje, hoe herken je dat…ik heb het vandaag ook aan Selina verteld, die reageert verslagen, wil sterk zijn voor mij…voor mij is het wel goed dat ze terug thuis is, ze zorgt ervoor dat ik m'n kop weer gebruik, want ook al is ze 10 je moet voor je kind zorgen, en dan kan je niet doelloos voor je uit blijven staren….ik prijs me ook gelukkig dat ik zo'n mooie en sterke dochter heb…ze heeft al zoveel moeten meemaken…een zwaar autoongeluk, waar ze heel erg gewond was, echtelijke ruzies met zware klappen(voor mij dan),een moeilijke scheiding…en dan nu, eindelijk het geluk gevonden voor ons tweetjes in mijn nieuwe relatie(3 jaar)en als bekroning een nieuwe baby…maar dat is dus misgegaan..alweer slecht nieuws voor m'n grote meid…maar we slaan ons er wel weer door…we gaan vol goede moed weer verder…maar nu heb ik toch wel erge buikpijn…

  • maria mv jennifer (10-08-1996) en *

    hoeveel weken was/ben je ??

    ik was 8 weken toen het mis ging..

    het begon met licht rood slijm

    en het veranderde in de loop van de dag in meer bloed en stolsels..

    en opeens toen ik op de toilet zat voelde ik dat ik het vruchtje verloor:(

    vergeet het nooit meer ..

    toen ik in de wc keek

    je zag een grote klont zeg maar ..

    ik had in de middag wel een echo gehad in het ziekenhuis

    en daar was alleen het vruchtzakje tezien

    en geen vruchtje:(

    en ook ik moest mijn dochter vertellen dat het mis was gegaan

    ze was er ook 9 ..

    ik erken mezelf zo in jou verhaal..

    ik wens je veel sterkte en een dikke knuf maria..

  • ~ Sill@ ***~

    Hi Isabelle,

    Wat vreselijk voor je en ik wil allereerst jou, je mannetje en je sterke dochter heel veel sterkte wensen.

    Ik heb afgelopen jaar 3 miskramen gehad (in 7 mnd tijd) allemaal rond dezelfde periode maar waren alle 3 zo verschillend van elkaar.

    De eerste begon met alleen roze verlies en verliep langzaam aan (ong. 2 dgn) naar helder bloedverlies. Na mijn inwendige echo heb ik mijn vruchtje verloren (zelf opgevangen het was een grote slijmprop) deze heb ik naar de HA gebracht voor onderzoek maar er kwamen geen afwijkingen naar voren. Ik heb deze MK 1x hevige krampen gehad en verder niets qua lichamelijke pijn.

    De tweede begon exact als de eerste maar verliep vrij snel, het bloed verlies werd heviger en ik verloor ook kleine stolseltjes, vrij kort daarna ving ik wederom het vruchtje op, ook deze weer naar de HA gebracht voor onderzoek en wederom konden ze geen afwijkingen vinden. Deze MK was ietwat heviger.

    De derde begon op 18 december meteen helder bloedverlies maar zonder krampen. Tot aan 24 december hevige buikpijn en bloedverlies met stolsels gehad.

    Die avond verloor ik 2 vruchtjes, deze waren kleiner dan de vorige, maar mss kwam dat omdat het een tweeling was. De laatste miskraam is lichamelijk het zwaarst geweest. Gelukkig heeft mijn lichaam de vruchtjes netjes afgestoten, ik hoefde gelukkig niet gecuriteerd te worden en mijn baarmoeder herstelde zich snel.

    Nu loop ik bij de Gyn. en ik heb i.v.m. mogelijke erfelijke afwijkingen ook nog even bij een cardioloog gelopen. De cardioloog heeft mij vorige week verteld dat ik niet de erfelijke afwijking heb die mijn familie wel heeft (vaderskant). Op 10 april krijg ik de uitslag van de onderzoeken bij de Gyn. O.a. is er een chromosomen onderzoek gedaan en nog wat dingen maar tis alweer zo lang geleden dat ik deze bloedonderzoeken heb gedaan dus ik weet niet meer precies wat.

    Nogmaals heel veel sterkte meis!

    Dikke digi knuf van mij !!!

    Liefs

  • Suzy mv Romijn en ?

    Meid, heel veel sterkte. Bij mij was er sprake van een missed abortion en heb een curretage gehad. Ik kan je dus niet helpen met je vragen.

    Een hele dikke knuf van mij.

    Veel liefs.

  • corine,mv ryan en ?

    bij mij was het nog priller

    was net 5 weken, ik had erge buikkrampen en bloedverlies propjes

    het leek op een hele hevige menstruatie bij mij

    heb nog een inwendige echo gehad maar dr was niks meer op te zien