Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

Berichten die hier niet horen

  • zwanger-miskraam.startpagina.nl

    Hallo allemaal,

    Vandaag was het zo ver, iemand poste hier een spam bericht voor een zwangerschaps site die ze gemaakt heeft… hoe stom en gevoelloos kun je zijn!

    Als zich zoiets voordoet of er wordt iets anders gepost (Off topic, of iets anders waarvan jullie vinden dat dat hier niet thuis hoort) willen jullie dat dan alsjeblieft DIRECT via het formuliertje onderaan het prikbord Reactie aan de webmaster aan ons melden. Het is de snelste weg om er voor te zorgen dat zoiets verwijderd wordt.

    Bedankt voor jullie medewerking.

    Groetjes,

    Fred

  • isabelle

    ok, bedankt…gelukkig zijn we met niet zoveel hier op de site, maar bedankt voor de goeie zorgen…

  • ~ Sill@ ***~

    Jeetje ?! Idd wat gevoelloos…

    Thanks voor de snelle aktie…

    Groetjes Silla

  • Suzy mv Romijn en ?

    Sorry dat ik jullie niet meteen op de hoogte heb gesteld, want ik heb wel snel ndat het bericht is geplaatst geprikt dat ik het ongepast vond. Volgende keer zal ik het meteen melden.

  • zwanger-miskraam.startpagina.nl

    Suzy mv Romijn en ? schreef:

    >

    > Sorry dat ik jullie niet meteen op de hoogte heb gesteld,

    > want ik heb wel snel ndat het bericht is geplaatst geprikt

    > dat ik het ongepast vond. Volgende keer zal ik het meteen

    > melden.

    Het was niet als kritiek bedoeld hoor, we willen aleen graag onze uiterste best doen om dit prikbord zo “schoon” mogelijk te houden zodat hier een veilige plaats kan ontstaan waar iedereen gedachten en gevoelens naar behoefte een plaatsje kan geven.

    groetjes,

    Fred

  • Linda

    ik wist ook niet dat dat kon, zal er op letten…

    Lin

  • Suzy mv Romijn en ?

    Ik vel me ook niet aangesproken hoor, alleen maar opbouwende kritiek op dit prikbord zo schoon mogelijk te houden!

  • Irene mv 1 dochter

    Idd, daar is het baby prikbord voor.