Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

papa

  • isabelle

    toen ik vannacht tegen mijn lieverd aankroop merkte ik dat hij kletsnat was van het zweet, hij gloeide ook helemaal…toen ik hem vanmorgen vroeg hoe hij zich voelde was hij heel verwonderd…goed, hoezo….niks aan de hand, een lieve kus en weg was hij….ik voel me toch wel schuldig, alle aandacht is nu steeds naar mij gegaan,hij wil zo sterk zijn voor mij…het is niet zo dat ik hem was vergeten, maar ik had echt niet de energie om hem op te vangen…hij was ook zo blij met deze zwangerschap….ik heb al gevraagd aan zijn beste vriend om met hem te praten en dat heeft hem volgens mij wel goed gedaan. Toen ik gisteren voor het eerst weer eens kon lachen (wat ik normaal heel veel doe)was hij helemaal ontroerd en blij…“gelukkig kan je weer een beetje lachen,” hij is zo lief voor me, hoe kan ik hem helpen?hoe waren jullie mannen na een miskraam?

  • ~ Sill@ ***~

    Mijn mannetje is een binnevetter en weet niet goed met emotie om te gaan. Van zichzelf en dat van mij….

    Hij staat ook vrij nuchter in het leven en zegt dan ook snel van “ Ach volgende keer beter”. En is op zijn “knullige” manier me echt aan het troosten maar je ziet gewoon dat hij het moeilijk vind. Tuurlijk hoop ik ook dat het bij de 4e zwangerschap goed gaat, maar door zo'n opmerking had ik het idee dat ik dus geen verdriet mocht hebben. Gelukkig kunnen we er wel over praten, en hij vindt het ook gewoon verschrikkelijk wat er gebeurt is maar op een 1 of ander manier kan ie dat niet uiten…..I

    Zeker nu we in de MMM zitten is hij er zeker mee bezig, gelukkig. Ik neem het hem ook niet kwalijk maar tijdens mijn MK's was het soms wel eens frustie…

    Maar goed we gaan er weer tegenaan en we hopen dat we snel weer zwanger zijn.

    Greetz Silla

  • corine,mv ryan en ?

    met die van mij dacht ik dat hij het hem niet zo aantrok en dan bedoel ik niet van dat ie gevoelloss is of harteloos maar mannen hebben in het begin nog niet zn band als wij vrouwen meteen hebben

    en hij vond wel erg dat het misging maar praatte er verder niet over waardoor ik dacht van …ja weet niet wat ik dacht

    dit was 5 maanden geleden gebeurd ik was net zn 5 weken zwanger ik wist nog geen week dat ik zwanger was

    nu ben ik inmiddels weer zwanger en ging dat mijn oma vind dat ik rustig aan moet doen want anders ging het weer mis waarop hij zei, ja oma heeft gelijk dadelijk gaat het weer mis en dat trek ik niet hoor nog een keer

    en toen ging er bij mij een lichtje branden dat ook hij er erg mee heeft gezeten

  • isabelle

    dat bedoel ik nu…pfff moeilijk hoor…ik weet dat bij ons vrouwen het anders is, begin je net een beetje te wennen aan die hormonen die door je lijf gieren en dan moet je nu weer wennen aan die leegte…ook de lichaamlijke pijn is voor ons…maar ik denk dat het voor hun toch ook heel moeilijk is en ze heel vaak worden vergeten in dit….bedankt corine…ik hoop dat we gauw weer met z'n allen op het zwangereprikbord staan…

  • corine,mv ryan en ?

    ik hoop dat de meiden hier ook snel op het zwangerschaps prikbord staan

    ik mekr nu dat het me meer heeft gedaan dan toen]

    toen ging het mis, ik wist het nog maar net ( net zo erg hoor, maar als je al 8 of 12 weken bent lijkt het me moeilijker omdat je al langer weet dat je zwanger bent )

    ik vond het heel erg en ben ook echt verdrietig geweest enz

    maar ik moest door heb nog een kleintje rondlopen enz

    nu ik weer zswanger ben komt er in eens een boel angst naar boven en verdriet

    ik zou anders 31 mei uitgerekent zijn en die datum komt erg ditchtbij nu

  • isabelle

    jammer dat we nu nooit meer onbezorg zwanger kunnen zijn hè…maar bij mij is het ook zo, ik kan niet bij de pakken neer gaan zitten want Selina is er ook nog…gelukkig maar …die komt me trouwens net vertellen dat ze denkt dat een jongen uit haar klas verliefd is op haar…ze zijn 10 de schatten….maar ik denk dat bij jou nu alles wel goed zit hoor…en ik las ook dat jij lekker veel echo's krijgt…als ik van jou was zou ik nu niet al te veel hier komen prikken,daar wordt je alleen maar banger van…ik vind het wel leuk natuurlijk, het is hier gelukkig maar eenzaam, maar je moet je niet nodeloos ongerust maken!!!is niet goed voor jou en voor de baby…

  • corine,mv ryan en ?

    neej ik maak me niet ongerust

    'zei in net ook tegen babs

    heb nu geen gevoel dat het mis is gelukkig :)

    kom hier ook niet omdat ik bang ben maar omdat ik nu merk dat ik wel vaker terug kijk naar toen en ook naar de datum die snel dicvhterbij komt waar ik uitgerekent was

    maarja onzeker blijven doe je altijd