Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

miskraam na 5 week

  • Babs

    Hallo allemaal,

    ik ben nu 5 weken zwanger sinds vanmorgen heftig bloedverlies en erge buikkrampen. Zal waarschijnlijk wel een miskraam zijn toch?

    Kan het opzich wel redelijk accepteren (ook al ben ik wel verdrietig), maar heb ook zoiets……….dan zal het wel niet goed zijn met het kindje.

    Maar ben nu alleen zo angstig dat ik de volgende keer misschien weer een miskraam krijg of dat er misschien iets niet goed is met mijn lichaam en mijn lichaam niet een zwangerschap kan volhouden ofzo…….

  • corine,mv ryan en ?

    zo gek he

    toen ik een mk had toen kon ik al niet genieten

    ik wsit het een week ongeveer dat ik zwanger was maar een gevoel zei me dat het niet goed was

    6 dagen later kreeg ik een mk

    nu ben ik bijna 7 wk zwanger en heb met advegen soms wat oud bruinig slijm maar heb geen buikpijn en ook geen gevoel dat het mis is

    ik kan je geen hulp geven alleen heel veel sterkte wensen

  • corine,mv ryan en ?

    als je de vk belt heb je wel kans dat je zeer snel een echo krijgt om te kijken

  • Babs

    Maar ik heb nog geen vk.

    Ben maandag naar de gyno geweest voor een inwedige echo en hij kon nog helemaal niks ontdekken omdat ik waarschijnlijk te vroeg zwanger ben.

    Vind je dat ik ook nog naar een vk moet dan?

  • corine,mv ryan en ?

    sorry lees het net dat je niet bij een vk bent

    tja anders zou ik effe bellen met je gyn desnoods met een vk of je een echo kan krijgen die je zelf betaald?

  • isabelle

    ik vind het zo jammer voor je, zeker na die berichtjes van gisteren…ik kan je nog niet helpen, zit er zelf nog middenin…maar we gaan er met z'n allen vol goede moed weer voor zou ik zeggen…en dan staan we weer in een mum van tijd op het zwangerprikbord…positief blijven…en de moed niet opgeven…liefs, isabelle

  • ~ Sill@ ***~

    Sterkte meis!

    Je kunt ook via je HA het verzoek doen voor een spoedecho! Teminste bij mij wel…

    Ik hoefde het bij mijn HA niet eens te vragen ze regelde het zelf al voor me…

    Ik denk aan je meis!

    Liefs Silla

  • Linda

    Ik heb precies hetzelfde gevoel gehad als jij en dat is goed hoor. Het doet echt veel met je, meer dan je denkt…

    Ik heb met bijna 8 weken een mk gehad en ik was er kapot van. Aan de andere kant zei ik ook tegen mezelf dat ik er ten eerste zelf niks aan kon doen en dat het kindje inderdaad niet goed is geweest……

    Meid, je kan in ieder geval zwanger worden, dat is toch wel een lichtpuntje. Nu nog maar even afwachten wanneer dat mag gebeuren.

    Mijn partner en ik zijn weer druk aan het klussn. Gister helaas weer ongesteld geworden en dat is (als je 3 dagen over tijd bent geweest) echt even klote. Even een huilbui in zijn armen is dan geen overbodig iets….

    Ik ga voor je duimen zoals voor iedereen hier. (Ik hou geen duimen meer over, maar dat heb ik er voor over!!!)

    Liefs Lin