Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

Angst op een nieuwe zwangerschap ja/nee

  • ~ Sill@ ***~

    Hi ladies,

    Sommige van jullie hebben helaas nog maar kort geleden een MK ervaren. Maar ik vroeg me af hoe jullie tegen een nieuwe zwangerschap aankijken.

    Ik zie er wel naar uit eerlijk gezegd. Gezien al mijn MK's in 2006 gebeurt zijn heb ik voor mezelf verzonnen dat het het gewoon een slechte “oogst” was hihihihihi

    Dusssssssssss 2007 wordt het jaar ;-)

    Nee ff zonder dollen…ookal is mij het zorgeloos zwanger zijn afgenomen. Zie ik er wel naar uit om zwanger te zijn….en ik moet zeggen dat het gevoel ook met de minuut sterker wordt. Ik moet mijzelf echt remmen om bij de HEMA niet te lang bij de babyspullen te hangen of snuffelen op online zwangerschapskleding enz enz…

    Hoe staan jullie er dus tegenover….

    Greetz Silla

  • isabelle

    hoi,misschien verklaren jullie mij voor gek, zeker omdat ik er nog middenin zit, maar ik wil het liefst morgen alweer zwanger zijn…van zo gauw als dit over is gaan we er weer voor…dat het niet onbezorg zal zijn weet ik wel zeker, maar ik heb echt het gevoel dat het de volgende keer goed komt…ik lees de verhalen van de vrouwen die niet eens ongesteld werden tussendoor, en ik hoop dat dat bij ons ook gebeurd…maar deze duurde al zolang…bijna 2 jaar…ik hoop echt dat dit niet meer gebeurt…dus ik zou zeggen…go for it girl…en vergeet dat rotjaar 2006…succes

  • ~ Sill@ ***~

    Hi Isabelle,

    Ik verklaar je zeker niet voor gek! Ik hoop voor je dat je idd weer snel zwanger bent!!

    Liefs Silla

  • Hanneke

    Hoi,

    ja, natuurlijk hoop je dat. dat hoop ik ook hoor. Dat is toch uiteindelijk wat ik wil. en dan inderdaad lekker gaan shoppen die “stomme”tijdschriften gaan kopen. Wat dat betreft kan ik niet wachten. Ik weet ook als ik weer zwanger ben ik weer hoop krijg. En zin krijg om allrlei zwangeredingen te gaan doen. Heerlijk toch! Veel succes! groetjes Hanneke

  • Irene mv 1 dochter

    De angst blijft regeren in een nieuwe zwangerschap. Heb mk 2 x ervaren, 1x bij 6 weken en 1x bij 11 weken. Bij de zwangerschap die wel goed verliep blijf je dan angsten houden.

  • Mama_van_12-08-2007

    Ik wilde ook zo snel mogelijk weer zwanger worden!!

    Ook toen het de 2de keer een miskraam werd. Je bent zo bezig met zwanger zijn en daar wil je gewoon weer mee verder… De angst zit er wel goed in, maar toch was ik blij dat ik weer zwanger was!!

  • ~ Sill@ ***~

    Toch grappig om te horen dat iedereen er toch positief tegenover een nieuwe zwangerschap staan….

    Ik kreeg in mijn omgeving te horen dat ik er “niet zoveel mee bezig ” moest zijn en “ Dat mijn lichaam rust nodig had” …………

    Eenderzijds begrijpelijke woorden, maar het gaat toch om MIJN lichaam en gedachten….Er is nl. geen gebruiksaanwijzing toegevoegd in het leven op het moment dat we besluiten om te stoppen met de pil….

    We weten dat we foliumzuur moeten gaan slikken en dat we er rekening mee moeten houden dat het mss wel een jaar kan duren voordat je zwanger bent…maar daar houdt het mee op…

    Nooit heeft iemand mij duidelijk kunnen maken HOE ik er niet te veel mee bezig kan zijn…en als ik dat dan vraag vertel me dan is hoe ik dat moet doen….dan krijg je als antwoord…“Afleiding zoeken” …

    Oke, ik werk 5 dgn in de week (met collega's die kinderen hebben en het daar over hebben), tuurlijk doe ik wel eens leuke dingen naast het werk en dan valt het mij op dat ik vaak zwangeren zie of moeders met kinderwagens. Ik woon in een zeer kindvriendelijke buurt dus ik hoor zeker met mooi weer altijd kiddies buitens spelen, mijn buren hebben alleemaal kiddies tussen….

    Met andere woorden…ik heb altijd kiddies om me heen hihihihhihihhi

    Maar goed onze tijd komt echt wel…en ik ben blij om te lezen dat ik dus niet “raar of anders ben” omdat ik ook weer snel zwanger wil worden (ik zit nu overigens in ronde 3 na 3e MK)

    Groetjes Silla

  • Linda

    Haaai,

    nee, ik heb ook geen angst voor een nwe zwangerschap. Ik heb alleen elke keer angst om weer ongesteld te worden. Ik wordt dan de dag van tevoren gewoon nerveus….en ja…..dat is natuurlijk ook niet goed om je cyclus netjes op 28 dagen te houden zoals altijd.

    Ik was laatst 3 dagen over tijd, dus mijn hart maakte al een sprongetje….dagje vrij, lekker ontspannen en toen werd ik ongesteld….ach…het moet zo zijn..

    We gaan gewoon verder

    Succes (en sterkte) iedereen!

    x Lin

  • Suzy mv Romijn en ?

    Ik heb 1 mk gehad, daarna met veel angst een zwangerschap doorlopen, een gezonde zoon gekregen. En nu bijna 36 weken zwanger van de tweede, en weer diezelfde angst. Het heeft mijn zwangerschappen voorgoed veranderd.

  • Aura

    Ik heb vrijdag t/m maandag een miskraam gehad maar ik denk serieus dat ik nooit meer zwanger wil worden. vind het knap dat jullie allemaal weer met volle en goede moed doorkunnen gaan.