Hallo sanneke 31,

Jou verhaal komt mij heel bekend voor! Ik heb afgelopen maandag een curettage moeten ondergaan omdat ons kindje niet meer leeftde. Ik was bijna 10 weken zwanger. Die klap komt heel hard aan. Ik heb helaas afgelopen april het zelfde moeten meemaken, na 7 weken zwangerschap. Ik ga wederom door een emotionele rollercoaster! Tranen komen en gaan. Wij zijn een paar dagen verder en ik wil ook niets liever dan zo snel mogelijk weer zwanger worden. Ik moet alleen mijn vriend daar nog van zien te overtuigen. gelukkig werd ik binnen 3 maanden maanden weer zwanger. helaas weer met slechte afloop.

Nu zie ik overal dikke buiken… Bij mij kwam na 4 weken mijn menstruatie weer gewoon op gang. Met het oog op vrijen heb ik echt rekening gehouden met data rond eventuele eisprong. En blijkbaar gebeurde dat ook meteen weer. Ik twijfel ook vreselijk aan mijn eigen lichaam. Helaas heeft het deze weer niet zo mogen zijn. Gelukkig hebben wij een gezond zoontje van 21 maanden maar mijn wens is groter dan ooit om voor een 2de kindje te gaan. Het voelt of ik op een tijdbom zit, mede door mijn leeftijd - 42 jaar -. Toch blijf ik vertrouwen houden en hoop dat mijn ongesteldheid ook met 4 weken terug is zodat we het nog eens kunnen proberen. Ik moet over ca. 4 weken weer op controle bij de arts en hoop dat hij mijn mening deelt.

Veel strekte!

Anna