Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

voorstellen en vraag

  • mvjay

    Hallo allemaal,

    Ik ben bijna 2 jaar geleden bevallen van een mooie zoon. Zwangerschap verliep goed en zonder problemen.

    anderhalve week geleden was ik een paar dagen overtijd,ben ik nooit dus test gedaan. Lichte streep dus zwanger. Echter de dag erna werd ik soort van ongesteld,licht bloedverlies,helderrood,geen stolsels dit is nu al 11 dagen aan de gang.Ook geen krampen.Ook is het af en toe weg en dan verlies ik weer wat bleod. Tampon hoeft er niet aan te pas te komen zo weinig.Als ik uit ga van mijn vorige mestruatie zou ik 6,5 week zwanger zijn.

    Weer een test gedaan maar nu dik positief. Kan zijn dat hcg nog in urine zit. weet nu niet of ik zwanger ben of een miskraam heb gehad

    Herkent iemand dit?

    mvg mvjay

  • Mamaa van Jacey!!

    heej meid.

    beste is een echo dan weet je het zeker!!

    xx

  • Evelien

    Ik zou even contact opnemen met je huisarts zodat deze je kan doorverwijzen naar de gyn om een echo te maken.

    Mocht het wel een miskraam zijn dan blijft het HCG hormoon vaak nog een poosje zichtbaar in je urine en zit je zelf onnodig in onzekerheid.

    Het kan nog alle kanten op. 50% van de zwangere vrouwen heeft bloedverlies tijdens de zwangerschap.

    Sterkte en ik hoop dat het goed zit!