Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

tips bij gebruik pillen missed abortus

  • ID

    Beste Allemaal,

    Toen ik moest kiezen wat ik ging doen, heb ik deze informatie niet gevonden.

    Aldus hierbij de tips die mij geholpen zouden hebben bij het gebruik van misoprostol om de afvloeiing op te wekken:

    - kwa maandverband: normale versies van de grote merken zijn echt niet afdoende. ook niet de extra grote nacht versies. Tena Lady, en dan niet de kleinste, daar begint het mee. Er schijnt ook kraamverband te bestaan, maar daar weet ik niets van.

    - probeer een echte begrijpelijke indicatie te krijgen van de uitspraak van de VK of de Gyn ‘je zult veel bloed verliezen, als het teveel wordt ga je bellen’. Hoeveel is veel? een halve liter? een hele?

    - probeer niet alleen te zijn

    - hou er rekening mee, dat als het veel bloedverlies is, en je nog twijfelt of je wel of niet naar de EHBO gaat, dat je niet alleen op de wc gaat zitten! Als je flauw valt, ben je verder van huis.

    De keuze is persoonlijk, daar kan ik niets over zeggen,

    maar een goede voorbereiding kan geen kwaad.

    ID

  • Evelien

    Ik kreeg van die pilletjes voordat ik gecurreteerd werd. En ik kan je vertellen dat ik blij was dat ik toen in het ziekenhuis lag. Kreeg extra groot maandverband en ze vroegen telkens of het allemaal nog ging.

  • dawo

    Hier ook pilletjes gebruikt nu net einde van de middag ingebracht. En terwlijk het avnmiddag in het z'huis allemaal nog potdicht leek te zitten, kwam het gelukkig na 2 ingebrachte pilletjes al snel op gang en verloor ik prompt het vruchtzakje al. Nu nog wel buikpijn maar ja dat is logisch. Maar na vele horrorverhalen gelezen te hebben was ik erg bang voor de pillen, maar het kan dus ook (tot nog toe hoor) heel goed gaan.