Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

Miskraam of niet?

  • Klazientje

    Hallo,

    Ik heb een dringende vraag en ik hoop dat iemand van jullie mij kan helpen.

    Gister stond ik me even bedklaar te maken, en tot mijn grote schrik liep er opeens een hele grote plas bloed langs mijn benen. Er zal wel wat slijm in, maar nou weet ik niet of ik een miskraam heb gehad!

    Ik heb nooit het idee gehad dat ik zwanger was, maar na dit voorval begin ik goed te twijfelen.

    Kan iemand mij vertellen of het echt een miskraam was, of dat het misschien een rare bloeding was?

    Ik zat wel in mijn stopweek, maar normaal gesproken ben ik nooit zo erg ongesteld. (meestal 1 drup, en dat is het dan)

    Ik hoop dat jullie mij verder kunnen helpen om te vertellen of het een miskraam was, hoe ik daar achter kan komen, en wat ik nu moet doen

    Alvast bedankt voor jullie hulp

    Klazien

  • Evelien

    Je huisarts bellen en vragen om een verwijzing naar de gynaecoloog. Die kan zo zien of je zwanger bent (geweest) en evt kan je huisarts ook een bloedtest laten doen om te kijken of er HCG in je bloed zit.

    Sterkte!