Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

En toen werd het stil...

  • pc74

    Eind 2007 scheef ik mee op dit forum.

    Wij hadden toen 3 kinderen en ik had net mijn 4e miskraam achter de rug.

    Ik was erg verdrietig en dacht dat er niks ergers was dan een miskraam krijgen.

    Inmiddels weet ik wel beter. In 2008 raakte ik weer in verwachting. Wat waren we blij. Ik kreeg nu heel veel controles en alles ging goed. Zelfs tijdens de 20 weken echo was alles perfect. We verwachten een zoontje in de eerste week van januari 2009. We konden ons geluk niet op.Iedereen riep al:“Als het nu maar niet met de kerst komt”

    Die mensen hebben allemaal hun zin gekregen. Ons kindje kwam niet met de kerst maar 1 dag na de kerst op 27 december 2008. Helaas was ons mannetje op eerste kerstdag in mijn buik overleden. Op tweede kersdag hebben ze mij ingeleid en even na 12 uur `s nachts is onze zoon toen geboren. Op 30 december is hij gecremeerd.

    Dit alles is nu één jaar geleden en nog regelmatig denk ik:“Wat was ik naïef om te denken dat ik er al was toen na drie maanden nog geen miskraam had gehad” Dat zegt dus helemaal niks want ons kindje stierf met 38 weken.

  • marleen24

    Jezus wat erg allemaal.Het is voor het eerst dat ik dit doe op internet.Ik was toch erg benieuwd naar andere mensen, of die ook allemaal van die nare dingen meemaken achter elkaar.Het klinkt raar maar je bent dan toch blij dat je niet de enige bent.Ik zag jou verhaal en dan wordt je toch al banger of het nog allemaal wel gaat lukken.Ons zoontje is namelijk vorig jaar 2009 in augustus geboren.9 maanden lang gehoord dat alles oke en gezond was alles ging perfect.Maar toen hij geboren was bleek hij het syndroom van down te hebben.Zijn rug was niet goed zijn slokdarm was aan zijn lucht pijp gegroeid zijn anus zat verkeerd alles wat niet goed kon zijn had hij.We hebben helaas 6 dagen daarna afscheid van hem moeten nemen.Hij was niet levensvatbaar.Ik was in december opnieuw zwanger en gisteren een miskraam gehad.je voelt je echt kut.Maar heb jij na je zoontje nog wel kinderen gekregen. groetjes marleen