Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

ongeloof

  • petra_live@live.nl

    Hallo allemaal,

    Ik verloor vorige week in de eerste instantie oud bloed, was ongeveer 5weken zwanger een dag later verloor ik helder rood bloed.

    Heb contact gehad met mijn verloskundige en die is bij mij thuis langs geweest.Ze vroeg een aantal dingen en zei; ik weet niet wat het is,maar aangezien het matige bloedverlies ga ik niet uit van een miskraam.14 april heb ik een inwendige echo gehad en helaas tot groot verdriet was het echt mis en was en geen kindje meer het was een complete miskraam.Het leek wel een klap in mijn gezicht ookal had ik er wel rekening mee gehouden.Ik wist niet dat je na zo'n korte tijd er al zo aan gewend was om zwanger te zijn en moeder te worden.Ik ben zo verdrietig.Ja iedereen zegt wel het is niet voor niets mis gegaan en dat is misschien ook wel zo,maar dat maakt het niet minder pijnlijk en verdrietig.

    Ik hoop dat alles goed komt en ik snel weer mag vertellen dat ik zwanger ben.

    Ik wilde hier even mijn hartje luchten en mijn gedachten laten gaan.

    liefs Petra

  • Tesje

    Hoi Petra,

    Wat erg voor je. Het maakt vaak niet eens uit hoelang je zwanger bent geweest, het is altijd heel pijnlijk. Ook al was je 5 weken zwanger, jouw verdriet kan net zo groot zijn als iemand die 5 weken verder was. Heel veel sterkte, laat je lichaam goed tot rust komen.

    En hou hoop, na 3 miskramen meegemaakt te hebben had ik drie weken geleden ook weer een positieve zwangerschapstest in mijn handen!

    groetjes Tessa

  • petra_live@live.nl

    Hoi Tessa,

    Ja het doet erg veel pijn, voel me leeg en alleen.

    Wij wilde dit kindje zo graag.Toen de test possitief was waren we zo gelukkig ermee.

    Ik weet dat het niet voor niets gebeurd,maar toch voelt het anders.

    groetjes Petra

  • Tesje

    Hey Petra,

    Hoe is het nu met je?

    gr Tessa