Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

bloedverlies

  • tesss

    precies een week nadat ik ongesteld ben geweest ben ik naar bed geweest met mijn vriendje

    we hebben het onveilig gedaan, maar hij is niet in me klaargekomen heel lang duurde het ook niet.

    maar voor de zekerheid heb ik de dag daarna wel de morning after pil opgehaald (binnen 12 uur)

    en 5/6 dagen daarna verloor ik wat bloed en ik dacht dat het niks was

    maar later kwam er ook bruin bij, heel raar! en dat heb ik zo'n 2,5 dag

    maar ik hoor eigenlijk dus pas over 2 weken weer ongesteld te worden.

    ik heb echt geen idee wat dit is,

    een vriendin van mij vertelde dat het een miskraam kon zijn ofzo dat je daarom bloed verliest

    maar ik snap er niks meer van want op internet staan allemaal verschillende dingen.

    wie weet hier misschien meer van? ik zit namenlijk echt niet op een kind te wachten ;-)

    groetjes tessa

  • Cindy76

    Hoi Tessa,

    Ik heb geen ervaring met de morning after pil, maar ik kan me wel voorstellen dat zo'n pil je hormoonhuishouding behoorlijk overhoop gooit. Dat je daarna niet direct weer een normale cyclus hebt, is dus logisch. Bloedverlies tussendoor klopt daar wel bij. Als je de morning after pil op een goede manier gebruikt hebt, is de kans op een zwangerschap heel erg klein. Maak je daar dus maar niet teveel zorgen over. Maar het is wel een goed idee om de volgende keer iets van anticonceptie te gebruiken. Vraag je huisarts om de gewone pil, dan hoef je je ook geen zorgen meer te maken in het vervolg!

    Groetjes en sterkte,

    Cindy