ik zit middenin een miskraam, bloedverlies, bloedstolsels…maar ik heb geen idee of dit nu zo hoort of niet, wat me nog te wachten staat…worden die groter die bloedstolsels, volgt er ook nog een vruchtje, hoe herken je dat…ik heb het vandaag ook aan Selina verteld, die reageert verslagen, wil sterk zijn voor mij…voor mij is het wel goed dat ze terug thuis is, ze zorgt ervoor dat ik m'n kop weer gebruik, want ook al is ze 10 je moet voor je kind zorgen, en dan kan je niet doelloos voor je uit blijven staren….ik prijs me ook gelukkig dat ik zo'n mooie en sterke dochter heb…ze heeft al zoveel moeten meemaken…een zwaar autoongeluk, waar ze heel erg gewond was, echtelijke ruzies met zware klappen(voor mij dan),een moeilijke scheiding…en dan nu, eindelijk het geluk gevonden voor ons tweetjes in mijn nieuwe relatie(3 jaar)en als bekroning een nieuwe baby…maar dat is dus misgegaan..alweer slecht nieuws voor m'n grote meid…maar we slaan ons er wel weer door…we gaan vol goede moed weer verder…maar nu heb ik toch wel erge buikpijn…