Hallo,
afgelopen weekend heb ik mn 3e miskraam gehad op een rij. De 1e na 7,5 wk, de 2e na 6,5 wk en meteen na de 2e miskraam ben ik weer zwanger geworden zonder een menstruatie er tussen. ik wist dus niet precies hoever ik was. Ik denk 10 wk. Maar goed het gaat altijd eerder mis voordat je het merkt. Ik was nu dus erg positief omdat het voor mij een lange tijd goed ging. maar helaas donderdag een week geleden kreeg ik buikkrampen, dus dat was geen goed teken. Vrijdag ging het goed, dan krijg je weer hoop, maar vrijdagnacht ging het echt mis. Deze keer ook veel heftiger dan de vorige keren. Ik heb echt een aantal dagen buikkrampen en bloedverlies gehad. Gisteren bij de gynaecoloog geweest en die heeft nog veel stolsels weggehaald, dus al he goed is heb ik vandaag minder last. Ik ha al een paar echo's gehad om te kijken hoever ik was, maar de gyn. kon stteds maar weinig zien, de 2e keer wel mer dan de 1e keer. Maar je zoekt dan allerlei reden waaromdat zo kan zijn en het dus goed zit, maar helaas. Ik ben nu op zoek naar bemoedigende verhalen van vrouwen die hetzelfde hebben meegemaakt en daarna wel gezonden kinderen hebben gekregen.
groetjes