Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

miskraam 7 weken

  • annet1980

    hallo

    ik weet niet zo goed hoe ik moet beginnen,maar ik wil graag mijn verhaal kwijt.

    ik heb vandaag te horen gekregen in het ziekenhuis dat ikeen spontane miskraam heb gehad.ik ben nu echt helemaal kapot.ik had het echt niet verwacht.mijn man is bij me weggegaan op de dag dat ik vertelde dat ik zwanger was.dus ik zat er emotioneel al 2 weken doorheen.ik ben nu alleen met mijndochtertje van 2 en zij is nu mijn enige houvast.ik weet niet meer wat ik moet doen.ik voel me zo verloren,en ik was zo blij met mijn zwangerschap,en dan ineensis alles in een klap weg.ik wou dat ik mijn baby terug kon halen,maar dat zou iedereen wel willen.ik voelme verloren en weet niet hoe ik verder moet.

    groetjes annet

  • isabelle

    wat vind ik dit erg voor je!!!ik weet ook geen woorden van troost….sorry…veel sterkte!

  • ~ Sill@ ***~

    Meissie toch,

    Wat een toestand, je hebt in een zeer korte tijd niet alleen afscheid moeten nemen van je man maar nu ook van je beebje.

    Ik kan me zooo goed voorstellen dat je je “verloren” voelt…

    Krijg je in je omgeving wel een beetje steun, ouders, vriendinnen, collega's of misschien zelfs de huisarts.

    Ik zou als ik jou was maar ik weet het ook niet zo goed, proberen om een afspraak te maken met je huisarts, mss kan deze je doorverwijzen naar een soort van maatschappelijkwerk waar je even goed je hart kunt luchten, waar je je verdriet kan verwerken en hoe je daarnaast weer de draad kan oppakken. Weet wel dat je hier niets aan hebt kunnen doen…

    Lieffie ik weet het ook niet zo goed maar weet dat je hier altijd kan aankloppen!

    Liefs Silla

  • linda

    hoi ik las je verhaal vreselijk voor je hoop dat het een beetje met je gaat! ik ben op het moment 7weken zwanger mijn vriend heeft mij een week geleden in de steek gelaten ik weet niet waar ik het zoeken moet! ik heb een zoontje van 7 waar ik ook mijn houvast aan heb maar ben geestelijk kapot,ik vind het verschrikkelijk voor je sterkte de komende tijd! groetjes linda