Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

verhoogde kans?

  • Babs

    Ik heb sinds gister een miskraam gekregen en heb vandaag ook nog heel veel bloedverlies. Hoe lang houdt dit aan? Of is dit heel erg verschillend per persoon?

    En mag je meteen na een miskraam weer opnieuw zwanger worden?

    En is het nu ook zo dat je een verhoogde kans hebt op een miskraam of hoeft dat helemaal niet?? Hoop zo dat de 2e zwangerschap wel goed gaat. Maar dat hoopt iedereen natuurlijk.

    Moet ik hierna trouwens ook nog naar een gyno of vk om te kijken of alles wel schoon is van binnen of hoeft dat niet percee?

  • ~ Sill@ ***~

    Hi Babs,

    Hoe lang het bloedverlies aanhoud is idd per persoon verschillend.

    Als blijkt dat je baarmoeder helemaal schoon is en je niet gecurriteerd hoeft te worden mag je wel direct weer beginnen om zwanger te worden mits de Gyn. het afraad, al wordt er vaak wel gezegd dat het soms goed is om je lichaam even te laten herstellen. Maar dat is een persoonlijke keuze.

    Ik ben wel naar de Gyn geweest om te kijken of alles schoon was en bij elke MK was dat het geval.

    De kans op nog een miskraam is niet met zekerheid te zeggen….

    Sterkte meis!

  • Babs

    Hoeveel MK heb jij gehad dan? En heb je inmiddels ook al een gezond kindje mogen krijgen?

  • ~ Sill@ ***~

    @ Babs

    Ik heb in 7 maanden tijd 3 miskramen gehad, we zijn nog steeds bezig voor ons eerste kindje. Ik zit nu in ronde 3 van na mijn 3e MK en ik loop bij de Gyn….

    Dussssssssssss helaas laat bij mij nog een beebje op zich wachten….

    Greetz

  • Babs

    Nou je bent wel erg vruchtbaar zeg :D

    Zet 'm op en dan komt er vast en zeker gauw een mooi en gezond kindje op de wereld.

  • ~ Sill@ ***~

    ;) idd zwanger worden is ook niet het probleem (lijkt mij) maar het blijven hihihihhi

    Ik had in December voorspeld dat ik in het eerste kwartaal van 2007 weer zwanger zou zijn en als ik (waar ik bijna zeker van ben) een vroege eisprong heb gehad en de symptomen die ik na die tijd ervaar (as we speak) ben ik volgens mij ook weer zwanger en is het me gelukt hihihihhihi

    Maar goed ik hou me niet teveel vast aan de symptomen dusss ik probeer volgende week woensdag niet te gaan testen….

    Mijn banner is op basis van 33 dgn, maar ik denk dat ik deze keer een korte cyclus heb gezien ik mijn eisprong eerder gevoeld heb…………snap je het nog ;)

    Greetz

  • Babs

    Ja ik snap het nog.

    Spannend! Hopelijk ben je weer zwanger!