Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

weer terug

  • isabelle

    ik ben al weer een tijdje terug, maar ik heb nog niks geschreven, want toen ik net uit het ziekenhuis kwam werd ik gebeld van de school van Selina dat ze ziek was…ik denk dat het de zenuwen zijn…het is ook moeilijk voor haar…dus ze blijft lekker een dagje thuis morgen en we gaan gezellig samen op de bank hangen en filmpjes kijken….ik moet dus dringend weer een beetje aandacht aan haar schenken…

    nu over mij dus…bij de echo was te zien dat het vruchtje al vlakbij de baarmoedermond zit en dat het nu wel vlug “geboren ”zal worden. Ze willen geen curretage doen, waarom snap ik niet zo goed, maar ik heb wel druppels gekregen om weeen op te wekken. ik zal op een moment ook meer bloed verliezen, maar eens het weg is, dan zal het bloeden snel minder worden. Het vruchtle is heel klein, en het zal niet moeilijk worden beloofde de arts…pijn zal ik wel even hebben…een curretage houdt ook risico'in zei hij…

    ik wacht wel om die druppels te nemen tot morgen,want ik wil niet het risco lopen om alleen thuis te zijn, ik wil dat mijn man hier ook is, omdat ik dus niet weet wat er me te wachten staat…als ik die druppels inneem kan het nog 3 dagen duren, maar hij dacht het niet zei hij. Voor de rest zag alles er goed uit en er was alleen maar het vruchtje te zien, dus zou alles wel in 1 keer weg zijn…volgende week moet ik weer om een echo om te kijken of het inderdaad allemaal weg is.

    pfff, ik ben zo moe, ik woe dat het allemaal over was…

    hartstikke bedankt aan iedereen voor de lieve woorden…het doet goed!!!

  • Babs

    Heel veel sterkte in deze moeilijke tijd!!!!

    Liefs …..

  • Linda

    Ik hoop dat het allemaal snel voorbij is voor je, hoe vervelend het ook klinkt. Ga morgen met Selina maar lekker ontspannen…..dat zal je even goed doen…..

    Sterkte meid….

    Dikke kus Lin

  • corine,mv ryan en ?

    oww meis

    t blijft moeilijk he

    kwam speciaal effe kijken voor je

    wil je heel veel sterkte toewensen

    knuffel corine

  • ~ Sill@ ***~

    He meissie,

    Ik hoop voor je dat je je snel weer wat beter voelt.

    Ga vandaag lekker bankhangen enzo met je kleine prinsesje!

    Dikke digiknuffel van mij!

    Liefs Silla