Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

Negatiefe test

  • Babs

    Hallo allemaal,

    was vandaag anders 5 weken en 2 dagen zwanger. Woensdag en donderdag heftig bloedverlies en verloor vanochtend voor het eerst een “propje”.

    Heb vanmiddag weer een test gedaan en deze was (na 5 positieve) gelukkig negatief. Klinkt wat dubbel maar met een negatieve test ga ik er vanuit dat alles weg is en ik geen curretage hoef.

    Toch??? Of kan er dan alsnog wel wat zitten?

  • Babs

    Negatieve bedoel ik haha (schaam schaam)

  • Irene mv 1 dochter

    Dat heeft er volgens mij niet echt mee te maken. Maar als je na het “propje” gestopt bent met vloeien is het volgens mij schoon.

    Bij mij was na 6 weken na de miskraam, nog een positieve test. Toen was alles ook al schoon.

    Maar zo te lezen heb je heel vroeg in de zwangerschap een miskraam gehad. Aangezien je een propje verloren hebt, lijkt het me schoon.

    Twijfel je zelf, of verlies je nog steeds bloed: bel even met je vk of gyn. Ze kunnen even een echo maken just in case.

  • Babs

    Moet je je altijd na een miskraam laten controleren door een gyno of VK om te kijken of alles schoon is of hoeft dat niet?

    Ik heb nu grote stolsels verloren (gister een echt propje) en ik bloed nu al veel minder. Het lijkt een beetje op de laatste dagen van een menstruatie. Ook geeft de zwangerschapstest nu al negatief aan.

    Zou ik me toch nog moeten laten onderzoeken of hoeft dat niet percee? (hoop het niet….)

    Iemand hier ervaring mee?

  • Irene mv 1 dochter

    Ik heb het de eerste keer wel laten doen, toen het bij 6 weken mis ging. Toen heeft de vk een echo gemaakt, waarop niks meer te zien was. Bij de tweede keer was ik al onder controle by de gyn, en moest ik met pillen de miskraam opwekken, dus dan heb je zowiezo opnieuw controle. Toen was ik al 11 weken zwanger en dan is alles natuurlijk al veel verder gegroeid.

    Maar ik zou als ik jou was maandag even bellen met je vk of gyn, dan geven zij wel aan of je nog voor controle langs moet komen of niet.

  • Bregt

    ik heb een mk gehad na 11 weken, en ik ben nooit niet bij een ha geweest. Het was namelijk in een weekend, heb toen wel gebeld en hij zei dat ik alleen mijn temp. in de gaten moest houden. Verder helemaal niets.

    Groetjes Bregt