Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

Vervelende periode zo...

  • Linda

    Na mijn mk in januari had ik nooit gedacht dat ik nu weer in een rotperiode zou komen. Als je logisch nadenkt is het natuurlijk vanzelfsprekend…

    Er zijn nu al twee collega's (gelukkig op andere filialen) die zwanger zijn en in september zijn uitgerekend, 1tje 2 dagen later dan ik zou zijn en 1tje 9 dagen later. Dat komt echt hard aan hoor. Gelukkig weten mijn collega's op mijn eigen filiaal er alles van en kan ik in huilen uitbarsten als ik wil. Ze zijn echt zo lief voor me….

    Mijn vriend begrijpt het niet helemaal, maar goed, dat neem ik hem (meestal) niet kwalijk, hij ervaart het natuurlijk heel anders dan ik……

    Ik zei tegen hem: Als het deze maand raak is, wordt het misschien wel een kerstkindje en zijn antwoord was: Schat, dat zou alleen maar mooi zijn…….Lief he….Tzjemig, nu zit ik weer te huilen…..mag wel van mezelf…..

    X Lin

  • Irene mv 1 dochter

    Een miskraam is ook heel vreselijk. Ook ik had het mijn naaste collega's verteld, en dan heb je toch steun. Doordeweeks breng je meer tijd (tenminste ik) door overdag met je collega's dan met je vriend/man dus het is fijn als je vanuit die hoek ook de nodige steun krijgt.

    Ook wij rekenen zo, dat indien het deze maand raak is, het een december kindje wordt.

    En natuurlijk mag je huilen, gooi het eruit. Praat erover. Hier, met je vriend, met je naaste familie, met je collega's. Dat lucht echt op, bij mij iig wel.

    Succes ermee en hopelijk is het snel raak. Wanneer is je nod dag?

    Liefs Irene.

  • Linda

    Mijn NOD is 19 april, dus ik moet nog even geduld hebben……

  • Babs

    wat is nod?

  • Irene mv 1 dochter

    Niet ongesteld dag. Dus de dag dat je ongesteld moet worden.

  • margriet

    hoi linda

    leef helemaal met je mee, heb ook in januari een mk gehad… eerst het lichamelijke en nu het emotionele… en dan ook nog de fijne tips dat t geen obsessie moet worden. makkelijker gezegd dat gedaan… had me zo verheugd op dit kindje!!!

    + dat ineens al mijn collega's die in dezelfde leeftijdscategorie zitten en een relatie hebben zwanger zijn… en dan zie ik die buiken groeien… en net bij mij moet het mis gaan. komen ze gezellig echo's laten zien. mijn collega's weten het wel. was een week “ziek” en dat ben ik anders nooit. en toen ik weer ging werken was ik ook nog niet de oude… ben t wel steeds meer aan t worden, maar soms….

    ook goedbedoelde tips van mijn collega's…. word er soms erg moe van!

    ben ook benieuwd. mijn nod is vrijdag… dus bij alles wat ik nu voel, denk ik…. t zal toch niet!!!

    ik wens je heel veel sterkte!!!!