Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

eindelijk gelukt ??

  • Joyce mv Yassine (2,5)

    Hallo,

    ik zal me even voorstellen, mijn naam is joyce en ik woon samen met mijn vriend en ons zoontje van ruim 2,5.

    Voor de geboorte van ons zoontje heb ik mijn 1ste miskraam gehad.

    De 2 keer ging het gelukkig goed.

    Na ruim 2 jaar wilden we heel graag een 2e kindje.

    De 1ste keer was het gelijk raak, maar… 3 december een miskraam…

    ik dacht dat kan gebeuren, de 2e keer gaat vast weer goed.

    even gewacht en daarna weer gelijk zwanger, maar… weer een miskraam begin februari. nu heb ik zaterdag getest en er was een licht plusje… dus zwanger ???

    Hoop het wel. Ik ben nu 3 dagen overtijd en ik was vanmiddag erg misselijk dus hopelijk is dat een goed teken…

    Ben zo zenuwachtig !! hoop zo dat het deze keer wel goed gaat !

    ben die goedbedoelde adviezen ook een beetje zat, ach je bent nog jong of wees blij je hebt er tenmiste al een.

    Zo ik ben even mijn verhaal kwijt, dat lucht op !

    Iedereen veel sterkte verder hier en veel geluk voor in de toekomst !

    veel liefs joyce

  • Irene mv 1 dochter

    Hoi,

    Als het zo is dat je weer zwanger zou zijn, is geweldig natuurlijk!! Maar houd er ook rekening mee dat na een miskraam het hcg hormoon tot 9 weken in je lichaam aanwezig kan zijn.

    Ik heb 6 of 7 weken na mijn miskraam nog een zwangerschapstest gedaan, die toonde ook positief….

    Ik zou nog even een paar dagen wachten, en dan opnieuw een test doen. Als deze dan donkerder is, mag je ervan uit gaan dat je zwanger bent.

    Succes!!

  • isabelle

    ik hoop voor jou inderdaad dat het wel zo is, dat geeft ons allemaal weer een beetje moed om verder te gaan…

  • Linda

    Joyce,

    Ik hoop het zo voor je en ga heel hard voor je duimen!!

    Liefs Lin

  • Babs

    Ik heb na 5 weken zwangerschap een miskraam gehad en nadat ik een propje ben verloren gaf de test meteen al negatief aan. Is dit vreemd? Meer vrouwen trouwens die dit gehad hebben?

  • Irene mv 1 dochter

    Hoe verder je in je zwangerschap bent, des te meer hcg heb je in je lichaam. Bij 5 weken is dat nog niet veel, dus dan ben je dit sneller kwijt dan dat je bij 11 weken een miskraam krijgt.

    Dus afhankelijk van de zwangerschapsduur vermoed ik.