Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

Miskraam gehad...

  • Panda mv Daniëlle

    Ik moet het even van me afschrijven.

    Ik ben 1 november 2006 bevallen een dochtertje Daniëlle en door de pil heen, opnieuw zwanger geraakt. Na de bevalling stipt regelmatig ongesteld geworden tot begin deze maand.

    Ik zou het rond 1 maart moeten worden, maar werd het niet, op 4 maart kreeg ik een lichte bloeding, die de volgende dag weer weg was. De volgende dag weer wel, die dag daarna weer niet.

    Ik had nog een test liggen en heb toch getest, negatief, maar dat dacht ik al.

    Tot gisteren toe om de dag ongesteld en gisterenmorgen naar de huisarts geweest. Verhaal uitgelegd en heb hormonen voorgeschreven gekregen om de menstruati weer op orde te krijgen. Vanmorgen hevige buikpijn en bloedingen, net als 2 jaar terug (zo'n 3 maanden voor de zwangerschap van mn dochtertje). Vanmorgen ben ik het verloren. Weet nog hoe het voelde en hoe het eruit zag toen.

    Echt gepland was het niet, maar zeer zeker welkom, ookal is onze dochter nog maar net geen 5 mnd.

    Hoelang ik zwanger ben geweest weet ik niet, maar ben er best wel kapot van.

    Ik moet dit gewoon even kwijt aan iemand…

    Diana

  • Irene mv 1 dochter

    Heel veel sterkte toegewenst!!

  • isabelle

    ik kan me voorstellen dat je je rot voelt, het maakt niet echt uit denk ik of je nu net zwanger bent of 8 weken of 10…daarna wordt het weer wat anders vrees ik, laat ons hopen dat we dit nooit meemaken…heel veel sterkte gewenst, veel liefs, Isabelle

  • mama van Kris

    he meid, wat lees ik nu?

    heel veel sterkte meis,

    liefs willeke

  • Suzy mv Romijn en ?

    Heel veel sterkte meid. Goed dat je het van je afschrijft.

    Een dikke kknuf van mij.

  • ~ Sill@ ***~

    Sterkte meis!

    Liefs Silla

  • Judith mv Femme

    meid, goed dat je het van je afschrijft, kan me je gevoel goed voorstellen! Ookal is Danielle nog geen 5 maand, je was wel zwanger!

    Sterkte alsnog!

    dikke knuf Judith