Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

nieuweling

  • jootje

    hallo ik ben een nieuweling op dit forum,mijn geschiedenis is 1ste zw miskraam,2de zwangerschap een gezonde dochter!,(er is dus hoop) 3de keer na 3 jaar wachten weer een miskraam, en dit jaar in januari weer een miskraam van 13wk.

    de andere 2 waren rond de 8wk.

    ook heb ik migraine en ik denk zelf dat er een verband tussen is ivm medicijn gebruik.is er iemand die dit herkend????

    heb inmiddels een cromosomentest gedaan en dinsdad a.s uitslag van methionine belastingstest.

    groetje jootje.

  • ~ Sill@ ***~

    Hi Jootje,

    Helaas ben ik hiermee niet bekend, maar heb je het al es aan je huisarts gevraagd?

    Ik ben zelf astmatisch en ik heb een bepaald medicijn die ik niet mag gebruiken als ik zwanger ben. Daarvoor heb ik (nu al) een ander medicijn….

    Ik heb ook een Chormosomentest een een Methionine test laten doen….hoe lang moet jij op de uitslag wachten. Ik heb mijn onderzoeken in Janurari dit jaar laten doen en de uitslag van de Chromosomentest krijg ik pas (nadat de afspraak al 3x is verzet) hopelijk op 18/4….

    Groetjes Silla

  • Suzy mv Romijn en ?

    Welkom, ik kan je helaas niet helpen met je vraag.