Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

eindelijk gelukt ?? (deel 3)

  • Joyce mv Yassine (2,5)

    Hallo,

    Nou, ik ben vandaag 5 weken zwanger na 2 miskramen vanaf november 2006

    Ik voelde me heel positief en goed tot gister.

    Beetje raar gevoel in mijn onderbuik, ik hoop zo dat dit groeipijnen zijn…

    het voelt ook niet echt als de miskramen, dat kwam opzetten en bleef gelijk.

    heb net toch nog maar even een test gedaan en een dikke vette streep.. maar of dat wat zegt…

    Ooooo…. zwanger zijn is zo helemaal niet leuk meer, ben zoooo bang dat het weer mis gaat !

    Ik kan alleen maar afwachten en hopen… zo ben het weer even kwijt !

    iedereen zegt 3x scheepsrecht dus… let's hope so..

    Jullie ook veel sterkte verder.

    veel liefs joyce

  • ~ Sill@ ***~

    Ik weet precies hoe je je voelt, en geloof me niemand kan die onzekerheid van je weg halen. Ik hoop wel dat je snel voor een echo mag, als is het maar voor je eigen gemoetsrust.

    Het kan mss ook te maken hebben omdat je nu toch wat gespannen bent (wat ik logisch vind). Elke krampje of steekje of whatever maakt je bang.

    Ik weet dat het makkelijk gezegd is maar probeer er toch een beetje te ontspannen.

    Maar goed nogmaals het is makkelijk gezegd en we moeten proberen om positief te blijven…

    Dikke knuffel van mij….

  • Joyce mv Yassine (2,5)

    Dankjewel, ik probeer ook rustig te blijven en te ontspannen.. maar het blijft maar door je hoofd gaan, wat als het voor de 3e keer misgaat…

    ik hoop dat ik idd wat sneller voor een echo mag dan normaal, maar ik denk dat ik gewoon net als ieder ander zal moeten wachten tot 10 weken… pfff wat moeilijk.

    liefs, joyce

  • ~ Sill@ ***~

    Nou mss niet, als je met je HA even overlegd mss dat die je dan toch wat eerder kan doorverwijzen?

    Dat deed mijn HA wel….Gewoon proberen…nee heb je… ja kun je krijgen ;)