Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

het is mis...

  • DJ's mam+???

    Van de week waren we nog in de wolken, echo gehad en alles zag er zo goed uit.

    Het was nog pril 5 weekjes…

    Vanochtend de schrik..ik verloor bloed, helderrood bloed.

    Eerst maar een beetje, maar het werd steeds meer.

    Later op de ochtend ook nog een rugpijn en krampen en begonnen kleine stolsels mee te komen.

    Langzaamaan wordt het bloeden steeds meer, het vruchtje ben ik nog niet kwijt, maar het komt me te bekend voor het is al 3x eerder gebeurd.

    Dit kleintje kwam zo onverwacht, maar was oh zo welkom.

    Het doet zo'n pijn om weer een kindje te verliezen.

    Vanmiddag het commentaar ‘ach je kunt tenminste zwanger worden’ , maar wat heb je aan zwanger worden als het iedere keer uitloopt op een miskraam.

    Woensdag naar de gyn, nu niet meer voor een echo, maar de medische mallemolen in.

    Pfff ik ben helemaal leeg en zie op tegen de paasdagen.

    2 verplichte brunches en heb er geen bal zin in…

    We hadden tegen niemand verteld dat ik zwanger was, dus de vragen gaan komen waarom ik zo stil ben.

    Ik behoor een blij aanstaand bruidje te zijn, betwijfel alleen of ik dat kan opbrengen.

  • Linda

    He shit zeg, sterkte meid!!

    Liefs Lin

  • Irene mv 1 dochter

    Heel veel sterkte!!

    Hier afgelopen jaar ets soortgelijks meegemaakt….een paar dagen voor kerst voor het eerst naar de gyn, was bijna 11 weken. Alleen bleek het niet meer te leven……….

    Ook zat ik vreselijk op te hikken tegen de feestdagen, gezellig doen aan tafel. Terwijl ik daar met een dode embryo in mijn lichaam zat die er niet spontaan uit wilde (dat begon pas met nieuwjaar).

    We hebben toen de naaste familie alles verteld, dus ouders, broers en zussen. Degenen waar we de kerstdis mee zouden doorbrengen. Want op zo'n moment kan je niet vrolijk zijn.

    We hebben daar enorm veel steun aan gehad die periode.

    Misschien dus je naaste familie inlichten, want dat lucht zeker op (bij mij wel) en kan je nog een beetje genieten van het samenzijn tijdens deze dagen.

    Heel veel sterkte toegewenst!!

  • Joyce mv Yassine (2,5)

    heel veel sterkte !

  • isabelle

    sorry dat ik zo laat reageer, maar ik was er een paar dagen tussenuit…

    ik vind het zo erg voor je, en wil je dan ook heel veel sterkte wensen..