Hallo,
Ik zal me eerst even voorstellen. Ik ben 43 en heb vorige week maandag in het ziekenhuis te horen gekregen dat het hartje van ons kindje niet meer te zien was na 9 weken (met 6 weken wel!!, wat waren we blij) We zijn 4 jaar bezig geweest met IVF en allerlei operaties tot het doek (dachten we) definitief voor ons viel in sept. 2005. We hadden ons leven voor zover mogelijk weer enigszins opgepakt tot sept. vorig jaar, ik was overtijd en zwanger. Dit heeft 8 weken mogen duren, bij de echo was alleen een leeg vruchtzakje te zien. Daarna dus de miskraam. In het ziekenhuis was ons in 2004 al verteld dat de kans op zwangerschap minder dan 3% was. Tot onze grote verrassing in maart weer overtijd en weer zwanger, we geloofden het bijna niet. En toen zagen we het hartje. Alles zou nu goedkomen, we zouden er ‘bij’ gaan horen, geen kinderloze mensen meer zijn. Helaas, het liep anders af. Afgelopen zondag krampen en loedverlies gehad maar hierna nog niet weer. De vorige keer heb ik wel 2 weken last gehad van bloedverlies met ontzettende krampen. Het lijkt mij dat het nog niet echt los kan komen, Hebben jullie hier ook ervaring mee dan hoor ik dat graag. Ik kan me niet voorstellen dat het nu al weer voorbij is.
Liefs en veel sterkte voor een ieder hier op dit prikbord