Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

even voorstellen

• peettante

Hallo dames,

Ik ben “peettante”, 27 jaar en heb in april 2006 mijn eerste miskraam gehad. Ik dacht dat ik 10 weken ver was en ging voor de echo naar de vk. Daar voelde ik me heel ongemakkelijk toen de vk het kindje niet kon vinden… Uiteindelijk kreeg ze het “vruchtje” in beeld en het bleek veel klein te zijn voor de bijbehorende 10 weken…

Een week later were een echo gekregen en toen was het eigenlijk zo goed als duidelijk, geen groei… De dag erna naar de gynaecoloog en hij gaf het “verlossende woord”. Het was maar 7,5 week oud geworden.

Ik heb een heel zwaar jaar achter de rug en kreeg in december 2006 vreemde tussentijdse bloeding… ik heb een test gedaan omdat ik ook pijnlijke borsten had… ja hoor een tweede streepje. Maar het was niet goed dus. Bi de gyn was er al nix meer te zien… 3 maanden lang in spanning gezeten omdat het HCG niet wilde zakken, iedere week bloed laten prikken!

En nu we weer mochten “klussen” heb ik in eens een positieve test in handen afgelopen zaterdag. Ik had al last van mijn borsten… maar wat een verrassing.

Nu ben ik heeeeel erg bang, ik voel met tijden NIX.

Ik heb de gyb gebeld en mag morgen langskomen, hopelijk krijg ik een inwendige echo… maar zien ze daar al wat op met 4 weken en 5 dagen???

Ik ben heel benieuwd maar ph zo onzeker… wat nou als het weer mis is?

Ik herken jullie verhalen zo goed en ik hoop dat we elkaar hier kunnen steunen. Ook al ben ik misschien echt zwanger dadelijk…. het blijft moeilijk en onzeker.

Liefs, peettante.

• Babs

Hoi Peettante,

ik heb met 4 weken en 5 dagen ook een echo gehad maar bij mij zagen ze toen op de echo nog helemaal niks. Ik ben dus eigenlijk wel benieuwd of ze bij jou wel wat kunnen zien. Wil je het me even laten weten? 2 dagen later kreeg ik helaas ook een miskraam (vandaar ook toen die echo). Hopelijk gaat het de volgende keer wel goed.

Ik zal voor je duimen!!

• peettante

Ik zal hier zeker iets laten weten!!!

Liefs, peettante.

• peettante

De gyn dacht dat wij kwamen om een afspraak te maken over het volgen van de eisprong en voor extra hulp bij het zwanger worden!!!

Niet dus, ik heb positief getest zaterdag… ohhhh?!

ZE wilde even kijken met een inwendige echo en het verwachte zwarte vlekje en de verdikte baarmoederwand waren te zien.

Over twee weken weer terug en hopelijkzien we dan meer!

• Babs

Oh spannend!