Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

miskraam

• claudia

hallo

ik zou me eerst ff voorstellen mijn naam is claudia en ben 28 jaar ik heb twee gezonde dochters van 7 en 4 jaar.toen ik in maart twee weken over tijd was heb ik een test gedaan en wat bleek zwanger eerst waren mijn man en ik in schok omdat we eerst nog ff wilde wachten maar de dag erna was het toch wel leuk en ook de reacties van de andere mensen waren heel erg leuk.er waren natuurlijk ook die zeiden boh drie kinderen ben je nog normaal maar goed das hun probleem niet het mijneik heb altijd gezegt drie kinderen. ik leefde echt in een roze wolk maar daar kwam zaterdag een einde aan toen ik na het plassen bloed zag,ik heb meteen de vk gebeld en die vertelde mij dat dat kan in de eerste weken van de zwangerschap als het erger werd moest ik terug bellen ik moest gerust gesteld zijn maar dat was ik niet. toen ff later mijn schoonmoeder toevallig langs kwam zag ze aan mijn gezicht dat het niet goed was en heeft toen meteen de night care gebeld waar ik ook meteen terecht kon al was het alleen om mij gerust te stellen ook daar werd ik niet gerust gestel. de dag erna was ik nog steeds aan het vloeien maar het nam toe en weer af en geen buik pijn.op maandag moest ik naar de vk eerste afspraak alles was in orde ze voelde de baarmoeder en wilde net bellen voor een echo toe ik tegen haar zei dat het bloed zo stonk en dat kan niet zei ze volgens mij heb je een schimmelinfectie die ik moest laten controleren bij de ha nou de dag erna afspraak ha maar voordat ik ging moest ik nog naar de wc en toen ik toen in de wc keek zat er iest raars in dat heb ik opgevangen en mee genomen naar de ha en die kon mij niet vertellen wat het was.voor de zekerheid toch maar ff een echo laten maken hij heeft er alles aan gedaan omdat dinsdag nog te laten doen maar dat lukte niet ik kon pas woesdag terecht weer een dag onzekerheid, maar voor mijn gevoel was dat wat in de wc lag de vrucht en was het afgelopen.eindelijk woensdag de echo ik kom binnnen geef mijn verwijsbrief af en ze feliciteerd mij waar ik op zeg dat mag ik hopen och dat zal wel goed zitten zegt ze.ik krijg de echo ze steld nog een paar vragen en zegt dan ja ik zie geen zwangerschap en kan ook niet zeggen of je zwanger bent geweest mijn baar moeder was dus helemaal leeg.met stom heid verslagen loop ik met mijn moeder naar buiten we wisten allee twee niks meer te zeggen en konden ook niks zeggen over de manier waar op die vrouw het bericht bracht. ook mijn schoonmoeder had een leuke opmerking bvan och je kan er wel over blijven jammeren maar daar schiet je toch nniks mee op en bedankt dacht ik wat een rare mensen heb je toch op de wereld die niet met een mens mee kunnen leven.

nou dit was mijn verhaal het is wel lang maar ik moest het ff kwijt. en veel sterkte voor de mensen die het zelfde mee moet maken

groetjes claudia

• isabelle

hoi Claudia,

jammer dat je hier ook terecht moet komen…inderdaad, de manier waarop sommige mensen reageren heeft bij mij ook heel veel pijn gedaan,in de eerste plaats ook de arts die mij vertelde dat het mis ging, zo bot…ook de vrienden die je vertellen oh, je was toch nog maar pas zwanger, dan is het toch niet zo erg…ik snap ook wel dat het vreselijk moet zijn als het gebeurt verder in de zwangerschap, of als je kindje doodgeboren wordt, maar dit doet ook pijn…ik weet in elk geval alwat ik niet moet zeggen als iemand mij verteld dat ze een miskraam had!!!

ik hoop dat je de tijd neemt om dit te verwerken,en wens je heel veel sterkte!!!

• jet2

Hoi Claudia,

Tja helaas zijn niet alle mensen het zelfde! Sommige mensen zouden eigenlijk een ander beroep moeten kiezen, eentje met zo min mogelijk menselijk contact.

sterkte met het verwerken.

Jet

• Irene mv 1 dochter

Heel veel sterkte!!