Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

weer mis...........en afgelopen!

• jet2

Hallo allemaal,

Zoals gevreesd heb ik gisteren avond mijn miskraam gehad! Het gelukkige was dat deze miskraam minder heftig (wat je minder kan noemen) was als mijn eerste.

Vanmiddag bij de gyn geweest, waar mij bevestigd werd dat ik inderdaad een miskraam heb gehad. Mijn baarmoeder was “gelukkig” leeg waardoor ik niet nog eens gecurriteerd hoefde te worden.

Vervolgens hebben ze een standaard bloedonderzoek ingezet, waarvan ik pas over 3 maanden de uitslag zal krijgen.

We hoeven tot die tijd niet te wachten om opnieuw zwanger te worden, maar ik zal zoals ik bij mijn eerste mk ook heb gedaan, mijn lichaam en geest wat rust geven.

Het is soms zo oneerlijk verdeeld in de wereld!

Iedereen die het helaas moet meemaken, en iedereen die het heeft meegemaakt wens ik veel sterkte, en laat de moed niet zakken.

Jet

• Irene mv 1 dochter

Heel veel sterkte toegewenst!

• agnes

tsjee, wat vervelend..

ik heb het zelf in januari meegemaakt, en gelukkig heb ik het vrij snel los kunnen laten…

Maar op het moment zelf, tsja wat moet ik zeggen…waardeloos gewoon

in je hoofd ben je altijd al verder met de zwangerschap dan in je buik.

Sterkte Agnes

• Debbie

Ik wens je heel veel sterkte toe.

Ik weet wat je mee maakt.

Ik heb vannacht ook weer een miskraam gekregen(2 de keer).

Nu las ik over het bloed onderzoek,wat gaan ze dan precies onderzoeken.

Want bij mij is het nu weer in de zelfde tijd afgestoten als de eerste keer.

Sterkte Debbie