Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

alweer mis

• peettante

Hallo,

Ik wil even zeggen dat ik alweer een miskraam heb gehad, Dit is nu de derde keer en het is alweer afschuwelijk. Ik ben het vruchjt verloren, ik kon het zo opvangen. Het vruchtzakje was intact en ik kon ons “kindje” zo zien zitten… Gek idee.

Ik dacht 7 weken zwanger te zijn, maar het vruchtje was zo groot als een van 5 weken.

Ik had de vorige dag nog een inwendige echo gehad waarbij het hartje klopte, ook op de dag zelf, vertrouwde ik het niet en kreeg ik nog een echo, ook toen klopte een hartje. Wel wat langzamer al.

Wat een schok… We zijn nu 2 jaar verder en hebben weer veel verdriet te verwerken.

• Irene mv 1 dochter

Ik wil je heel veel sterkte wensen!

• ~ Sill@ ***~

Hi meis,

Ik wil je heel veel sterkte wensen.

Ben je al bij de gyn geweest?

Ik heb er ook 3 gehad in 1 jaar tijd…

En eigenlijk werden bij mij bij de 2e MK al onderzoeken voorgesteld maar ik mocht daar nog even over nadenken. Ik was kort na mijn 2e MK weer zwanger maar dat ging weer mis…

Ik zou al is het voor je eigen gerust stelling wat onderzoekjes laten doen. De kans dat er wat uit komt is zeer klein maar goed je kunt het wellicht even overleggen met de gyn.

Nogmaals sterkte meis…

Liefs silla