Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

dit betekend zeker dat het weer mis is??

• mirthe

Hallo allemaal,

Even een vraag aan jullie. Ik ben hier nieuw, tenminste, heb me voor het eerst aangemeld, ik lees al vanaf het begin van dit prikbord mee. In oktober kwam ik erachter dat ik zwanger was van onze eerste!! Dit is helaas in december misgegaan, en heb ik een curettage gehad. Nu, na verwachtingsvolle maanden, heb ik afgelopen zaterdag weer getest en gaf hij positief aan!! Wat waren wij superblij. Maar vanmorgen weer getest, en toen gaf hij bijna niets meer aan. Dit betekend zeker dat het weer mis is???

Alvast bedankt voor jullie reacties…

Mirthe

• Irene mv 1 dochter

Hoi,

Dat hoeft niet zo te zijn, weet ook ik (helaas) uit ervaring. De hcg blijft tot 9 weken in je lichaam aanwezig, dus als je zaterdag hebt getest, en vanmorgen weer, zou niet hoeven te betekenen dat het niet goed is. Want dat is tekort op elkaar.

Ik zou anders morgenochtend even bij de huisarts langsgaan (neem ochtendurine mee), hij kan even nogmaals een test doen, wellicht even de baarmoeder voelen.

Succes!!

• mirthe

Gisteren ben ik begonnen met vloeien, veel kramp en vandaag… is het nog veel erger. Wat zijn wij verdrietig. Waarom ging het weer niet goed? We zullen weer hard moeten vechten om hier weer bovenop te komen.

• ~ Sill@ ***~

Hi meis,

Wat balen dat het toch fout is gegaan.

Ik wens je heeeeel veel sterkte!

Groetjes

• Irene mv 1 dochter

Heel veel sterkte toegewenst!

• mirthe

thanx sill@ en irene!

't Is onwijs moeilijk om dit te accepteren en een plekje te geven… Maar daar weten jullie helaas ook van. Maar medeleven van deze mensen doet me dubbel zo goed, die weten hoe veel verdriet het doet. Veel mensen in je omgeving leven wel mee, maar voor je gevoel zo oppervlakkig, leven er weer zo makkelijk overheen.

Iedereen die in een moeilijke situatie zit wil ik ook heel veel sterkte toewensen!!!

• Linda mv Wessel (15/6)

Heb het zelf paar maanden geleden ook meegemaakt, sterkte.. maar misschien steunt dit je een beetje, het was niet goed en dan is het toch het beste dat het weg is toch? Eigenlijk toch heel mooi van je lichaam dat het dan zelf iets afstoot.. dat gaf mij een beetje steun…