Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

toch een wonder?

• Ir

Hoi lieve mensen,

De laatste weken heb ik al regelmtig hier gekeken en de ontwikkelingen opgescreven.Vorige week ahd ik weer bloedingen na 6 weken zwanger dus er was grote paniek.Donderdag vervroegd echo laten maken en wat blijkt,toch een hartslag!

De bloeding zat naast het vruchtzakje en ze konden op de echo zien dat er nog meer bloed kwam maar dat ik daar minder van moet schrikken.Toch blijft het elke keer week vervelend als het gebeurt hoor.Maar over een paar weken een nieuwe echo en dan duimen dat laaes nog goed zit.Wist ik veel dat je zwanger kan blijven ondanks bloed verlies.zolang het niet aan houd en je geen buikpijn hebt kan het dus goed blijven gaanWe zijn in ieder geval super blij en ik hoop dat iemand nou een beetje gerust gesteld is.want er zullen er vast meer zijn die dit niet weten.

Alle liefs Ir

• Moeder van twee dochters

ik hoop op net zo'n wonder!!

ben morgen 6 weken als het goed is… heb geen buikpijn, maar wel al een paar dagen bloedverlies….. de verlos kan nog niks doen zegt ze. volgende week kunnen ze eventueel met een echo kijken………