Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

zorgen

• vrind

Ik ben 8 weken zwanger van ons tweede kindje, hiervoor heb ik 2x een miskraam gehad. Ik ben erg bang dat het nu ook weer verkeerd zal gaan. Ik voel me wel goed en heel anders dan de vorige 2 keren, maar doordat ik af en toe vloei ben ik wel bang. Ik ben erg bang om weer een miskraam te krijgen, ook al weet ik dat bloedverlies in de eerste 3 maanden erbij kan horen. Af en toe voel ik ook een zeurderige pijn in mijn onderbuik! Kan iemand hier over mee praten?

• Irene mv 1 dochter

Het hoeft niet te betekenen dat het fout is, maar ik zou als ik jou was voor jouw geruststelling proberen zsm een afspraak te regelen bij de verloskundige. Leg uit dat je je zorgen maakt en bloed verliest. Dan kan je misschien aankomende week nog terecht voor een echo.

Succes!

• Ir

ook bij mij was dat zo,maar na een echo op 6 weken al was er toch een hartslag!

Ook konden ze op de echo al zien dat er nog meer bloed zou komen en dat ik daar niet van moest schrikken.nou ben ik ondertussen 8 weken,het bloeden is opgehouden en sinds een week veel misselijk en zuur.Dus dat zit wel goed.Wie weet dat dat bij jou ook het geval is.Veel succes!!!!

• vrind

Bedankt voor je reactie. Ben vanmiddag voor een echo geweest en alles was goed. Ben nu 8 weken zwanger en over 2 weken krijg ik weer een echo. Het hartje klopte goed en was ook al te horen. Nu moet ik gaan vertrouwen op mijn eigen lichaam, maar vind het nog wel spannend allemaal hoor!!

groetjes, me

• Irene mv 1 dochter

Wat een prachtig bericht!! Van harte en ga er lekker van genieten!!