Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

weer zwanger

• iris

hallo lieve mensen, ik ben iris 31 jaar moeder van een zoon van 6 jaar zou nu bijna 5 maanden zwanger zijn maar helaas dat ging 1maart mis ben er nu net achter dat het raak is 5weeken maar ben zo bang

• Irene mv 1 dochter

Van harte!! Probeer ervan te genieten!! Ik weet dat dat moeilijk is uit ervaring.

• DJ's mam

Hey Iris,

Ik ken het gevoel maar al te goed..

Heb je al gebeld voor een echo?

Meestal mag je na een miskraam sneller voor een echo komen.

Als dat niet zo is zou ik maandag meteen even met de vk bellen voor je eigen geruststelling.

En probeer toch een beetje te genieten meid,hoe moeilijk ook…

Heel veel sterkte en ik duim voor een hele goede zwangerschap.

Liefs San

• iris

tanks ,

voor jullie lieve medeleven ! ik mag woensdag naar de gyn ben nog nooit zo bang geweest mischien komt het genieten nog maar op dit moment durf ik dat nog niet!

iris

• Lana

Hoi Iris ik ken het gevoel ik ben nu ook 5 weken zwanger en heb met 9 weken een miskraam gehad , ik zou 20 april uitgerekend zijn.

Ik vind het ook eng, heb 1 Juni een echo.

• helene

Hallo Iris

Ik weet precies hoe je je voelt. Ik heb ook een miskraam gehad met 12 weken en ben op 29-02-07 gecurriteerd. En ik ben nu ook weer zwanger bijna 5 weken.

Het is wel heel anders. Bij de vorige zwangerschap dacht ik er niet eens overna dat het ook fout kon gan, het werd bij mij ontdekt toen ik met 11 weken voor een termijnecho kwam. Dat was een harde klap. Nu ben je er gewoon veel meer mee bezig met de vraag of alles wel goed gaat.

Ik heb een afspraak met 8 wken voor een echo.

Die echo krijg je namelijk extra als je net een miskraam heb gehad.

groeten Helene

• bianca

Hoi Helene,

Zit zins vandaag op dit prikbord en lees jou bericht van 30-05-07.

Heb zelf 14-08-07 hetzelfe meegemaakt als jou.

Was ook 11 weken zwanger en ging voor een termijn echo naar de gyn.

Ook wij dachten dat we aan de ellende voorbij gingen en hebben er geen moment aan gedacht dat het misschien fout kon gaan.

2 dagen daarna ben ik gecureteerd.

Ik las dat je opnieuw zwanger bent geraakt en hoop dat alles goed met “jullie” gaat?