Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

miskraam

• claudia

ik heb een maand geleden een miskraam gehad en ben nog niet ongesteld geweest is dat normaal?ik heb wel veel pijn in de buik. en dan nog een vraag hoelang hebben jullie gewacht voordat jullie weer probeerde om zwanger ter worden

groetjes claudia

• Irene mv 1 dochter

Claudia,

Ik heb in december een miskraam gehad, 6 weken later werd ik weer ongesteld. Een paar jaar geleden ook al eens een miskraam gehad, toen duurde het ook 6 weken voordat ik ongesteld werd.

Er wordt altijd geadviseerd te wachten totdat je weer ongesteld bent geworden, dat betekent namelijk dat het weer “in orde ” is in je lichaam. En het is dan makkelijker in te schatten wat de zwangerschapsduur is.

Maar mocht je direct gaan proberen mag natuurlijk altijd .)

Houd er trouwens wel rekening mee dat het hcg hormoon nog tot zo'n 9 weken na de miskraam in je lichaam aanwezig kan zijn. Dus als je over een paar weken nog niet ongesteld bent geworden, en je doet een zwangerschapstest, kan dit nog van je vorige zwangerschap zijn.

Heel veel sterkte en hopelijk ben je snel opnieuw zwanger!

• Babs

Ik heb met 5 weken zwangerschap een miskraam gehad en was de maand daarop meteen weer zwanger. Ben nu 8,5 week zwanger maar blijf het spannend vinden.

Veel succes!

• Carla mv 2

ik heb in januari een mk gehad met 5.5 week en nadat ik gestopt was met vloeien werd ik 5.5 week later weer ongi

ik was die maand ook gelijk weer zwanger maar dit is helaas ook geeindigd in een mk met 10.3 weken.

Ik ben afgelopen week gestopt met vloeien dus het is nu even afwachten wanneer ik het weer ga worden

de vk vertelde dat je tussen de 4 en 12 weken weer voor het eerst ongi gaat worden

veel sterkte nog met het verlies

• claudia

bedankt voor jullie reacties