Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

2de miskraam en nu ?

• Lana

Hallo dames , zondag heb ik voor de 2de keer een miskraam gehad.

En nu ? ik wil dit gewoon niet meer meemaken maar de wens om nog een kindje te mogen krijgen is er nog wel.

Zijn er meerdere meiden die dit meegemaakt hebben en hoe ga je daar mee om ?

De vorige keer zei de gyn dat ik 1 menstruatie af moest wachten maar bij mijn schoonzusje zeiden ze dat ze het gelijk weer mocht proberen.

Ik weet het allemaal niet meer hoor , mischien moet ik gewoon tevreden zijn met wat ik heb :-(

• miss p

tevreden met wat je hebt is ok maar op lange termijn werkt dat niet.

ik ben in 1998 mijn eerste kindje verloren na 33 weken zwangerschap

precies een jaar later is mijn dochter geboren….daarna ben ik gescheiden en mei 2004 was ik 5 weken zwanger, helaas groeide het vruchtje na 6 weken niet verder en ben ik gecurreteerd

augustus 2004 bloede ik al 6 weken matig maar ik dacht dat mijn hormonen in de war waren

Ik ben toen getrouwd en na 3 dagen belde de gyna of ik meteen wou komen, ik had een buiten b zwangerschap schrikken dus

afgelopen januari is onze dochter 1 jaar geworden.

alles komt wel weer goed meis maak je geen zorgen

en ja het is soms moeilijker dan de andere keren.

probeer wat voor jezelf te zorgen, ga lekker naar de kapper enz en laat het aan het lot over

klinkt allemaal makkelijker dan gezegd hoor..

sterkte

dikke knuff mama