Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

Bruin verlies en kans op miskraam?

• Babs

Hallo allemaal,

ik ben nu 9, 5 week zwanger en heb sinds het begin van de zwangerschap al bruin/rosig bloedverlies. Soms een aantal dagen of weken helemaal niks en sinds vorige week vrijdag weer bruin bloedverlies. Ik heb ook 2 keer een echo gehad. 1 keer met 6 weken en 1 keer met dik 8,5 week. Vorige week dus. Beide echo's waren harstikke goed. Vooral de laatste. Babytje was heel goed gegroeid en hartje klopte ook. De verloskundige zegt dat sommige vrouwen meer last hebben van bloedverlies. Het is ook niet zo dat het helderrood is en heb verder ook geen buikpijn.

Maar ben zo onzeker en mijn vorige zwangerschap is na 5 weken toen geeindigd in een miskraam. Zijn er vrouwen die mijn verhaal herkennen? Ook lange tijd bruin bloedverlies, goede echo's maar uiteindelijk toch nog een miskraam na 9-10 weken? De verloskundige zegt dat de kans nog maar heel klein is en wil het zo graag geloven…..

• Heyting

Hoi, ik had met 8 weken en 5 dagen een positieve echo het zag er heel goed uit maar ook ik had rose afscheiding en soms bruine afscheiding. Toen ik 2 weken later weer een echo had moest de gyn me vertellen dat het hartje niet meer klopte dus zo een echo is geen garantie op een goeie zwangerschap. Sterkte. gr. Nicole