Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

test positief en toch erge bloedingen

• anne

Even een vraagje,

ik heb een paar dagen terug de CB-test gedaan, en daaruit bleek dat ik zwanger was/ ben. Helemaal geweldig natuurlijk!!

maar vandaag ben ik opeens enorm gaan bloeden, met veel stolsels en erge menstruatiepijn.

Wat betekent dit? Moet ik er nu van uit gaan dat het mis is?

Ik heb de dokter al gebeld, maar die zegt dat ze er niks over kan zeggen en dat ik gewoon ( hoe is dat nou mogelijk???) moet wachten…

Is er iemand die dit ook heeft meegemaakt?

Kan ik nu nog gewoon zwanger zijn?

Ben erg gespannen,

Anne

• Irene mv 1 dochter

Ja ik heb het ook meegemaakt. Bloedingen, stolsels en krampen duiden op een miskraam.

Ik vermoed dus dat je niet meer zwanger bent…..maar bel een verloskundigepraktijk. zodat er een echo voor alle duidelijkheid gemaakt kan worden.

Heel veel sterkte ermee!

• marlin

hoi anne,

ik heb hetzelfde meegemaakt.

afgelopen vrijdag( was toen 8,5 week zwanger) begon ik ook opeens te bloeden.het was trouwens helerrood bloed, dit is meestal geen goed teken.

heb meteen de verloskundige opgebeld, en kon daar een tijdje later al naar toe.

ze vroegen of ik zeker wist dat ik 8,5 week zwanger was, want ze zagen een vruchtje zitten met een kloppend hartje maar dat het nog maar 5,5 week was.

Aangezien ik 9 mei al positief heb getest was ik echt 8,5 week zwanger en had de groei 3 weken stilgestaan. M'n man en ik hadden er toe al geen goed gevoel meer bij, maar je blijft altijd ietsjes hoop houden he.

zaterdagmiddag werden de krampen en het bloeden heel hevig en toen wist ik dat ik een miskraam kreeg. de miskraam zelf waren stolsels met het vruchtje erin, dit kon je heel duidelijk zien zitten.

ik hoop voor je dat het bij jou wel goed is, want ze zeggen als je een bloeding hebt, je 50% kans hebt dat het wel goed gaat.

sterkte en ik duim voor je.

groetjes marlin

• Heyting

Hoi, dat de test positief is komt doordat het zwangerschaps hormoon niet gelijk met een miskraam uit je lichaam is. Maar net als de andere denk ik ook inderdaad dat je dus een miskraam hebt gehad en wens ik je heel veel sterkte met het verwerken hiervan. Hou je lichaam en dan met name het vloeien in de gaten want als er een restje blijft zitten dan loop je kans een ontsteking op te lopen.

• marijadjurisic

betse anne,

Je kan het beste naar je verloskundige gaan, die begrijpen wat beter wat je door gaat…

En dan heb je gelijk al je antwoorden..

hoe dan ook heel veel sterkte ermee…