Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

uitgerekende datum

• AnnetteR

hoi allemaal, was eigenlijk op zoek naar zwanger.nl maar kwam hier terecht. Heb ik december een m.k. gehad met 13 weken en nu wil ik eigenlijk heel graag weer zwanger worden. het gaat allemaal niet zo makkelijk en ik heb na de m.k. ook duphaston (hormonen) gekregen.

Nu nadert de uitgerekende datum en ik dacht dat het eigenlijk wel goed ging maar dat valt toch wel tegen.

Ik kreeg van babyinfo.nl nog een email dat ik 36 weken zwanger was, lullig

en ook pampers.nl wi;l maar niet snappen dat ik niet meer zwanger ben.

20 juni gaat echt een k.. dag worden. Ik denk dat ik het nooit meer zal vergeten.

Wat een dubbel gevoel, zwanger willen worden en toch niet kunnen vergeten wat in december is gebeurd

Herkenbaar??

• margriet

hoi annette

weet precies hoe je je voelt. heb eind januari een mk gehad met 10 weken en wil eigenlijk niets liever dan zwanger worden. en op de een of andere manier lijkt het daardoor niet te lukken…

en dan zeggen ze ook nog dat je je eroverheen moet zetten en dat je er niet zo mee bezig moet zijn. dat is makkelijker gezegd dan gedaan hoor…

ik zou eind augustus uitgerekend zijn, maar ik zie er erg tegenop.

ik wil je heeeeel veel sterkte toewensen!

liefs

margriet

• Irene mv 1 dochter

Heel herkenbaar. Ook ik heb in december een miskraam gehad en zou in juli uitgerekend zijn. Die datum komt steeds dichterbij en dan denk ik er regelmatig aan.

Ik heb ook het idee dat ik er teveel mee bezig ben maar wat doe je er aan?

Ik tel de dagen af dat de cyclus weer voorbij is zodat ik weer mag gaan testen.

Dit weekend is het weer het geval, hoop zo ontzettend dat het nu raak is.

• Nicole

O o wat herkenbaar.

Ik heb in december een miskraam gehad na 11 weken en 4 juli is de uitgerekende

datum.Ik zit er enorm tegenaan te hikken.En zeker omdat het opnieuw zwanger

worden maar niet wil lukken.

Het lijkt alsof iedereen om je heen maar zwanger wordt.Ik word iedere dag geconfronteerd met 3 collega's die zwanger zijn en dat maakt het er niet makkelijker op.

Mijn man en ik zijn allebei vrij op 4 juli en we willen dan iets leuks samen gaan doen.Maar of dat zal lukken??

Heb vandaag ook weer flink zitten janken…..heb een paar dagen geleden innestelingsbloedinkje gehad,maar vandaag alsnog ongesteld geworden.

Zwaar klote dus…..

Hoe zijn anderen met de uitgerekende datum omgegaan?

Groetjes Nicole

• Irene mv 1 dochter

Ik ben ook weer ongesteld geworden 2 weken geleden……….word er sch*t ziek van.