Hoi
Ik ben na 7 jaar wachten weer zwanger geraakt.In januari 2007 kwamen ik mijn partenr achter dat ik 3 weken zwanger ben.
Voor ons was het wel schrikken want we deden eerdere testjes maar alles duide op negatief.
Midden frebuari werd ik ziek met koorts en overgeven.We dachten het hoort gewoon bij en morgen ben ik gewoon de oude.Voor onze verrasing werd ik middernacht echt ziek met een koorts van 40,5 graden.
Ik belde naar de huisaartsen post in mijn buurt en ik mocht paracetamol innemen met 9 weken zwanger.
Dinsdag werd ik niet beter dus ik belde mijn huisarts.Hij zei kom maar langs maar ik kreeg weer die terring paracetamol.
Dag in dag uit de koorts ging niet weg en ik had al 4 dagen niks binnen gehouden.
En zo ging het een hele week.Hoge koorts,overgeven al had ik geen eten binnen en geen vocht en het enige wat ik kreeg is paracetamol.
Op maandag van de week daarna ging het heel erg mis.Mij licham ging heel erg achteruit en ik kon amper lopen.Om 4 uur had ik afspraak bij een vervangde huisarts en hij zei dat ik zetpil moet proberen.Als paracetamol innemen niet help moet ik proberen met zetpil.Ik zei van hel no wil ik niet.Ik had het gevoel dat ik uitgedroogd was en dat alles fout ging,maar volgens hun niet.
Ik werd naar ziekenhuis in breda gestuurd waar na 5 uur wachten werd ik geholpen.Waaruit bleek dat ik helemaal uitgedroogd was.
Om 11 uur s'avonds werd ik naar een kamer gestuurd,kreeg infuus,en antibiotica.
Dinsdag om exact 00:30 werd geconstateerd dat het vruchtje niet meer leef.
De oorzaak uitdroging.Ik had niet genoeg vocht,eten,binnen voor de baby dus de baby overlijd met precies 12 weken.
Op dit moment ben ik bezig met een rechtzak voor beide ziekenhuizen.oosterhuot en breda.
Voor mij is moelijk te begrijpen hoe het allemal is gegaan.Voorlopig hebben we besloten geen kinderen meer te krijgen.Als het zo moet nee laat maar zitten.
Tot hier mijn verhaal,groetjes candy