Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

Bloedverlies en zoo onzeker daardoor

• klaartje

Hoi,

Ik ben nu 6 weken zwanger van mn derde kindje en verlies sinds 3 dagen oud, bruin bloed.

Tis ongeveer een inlegkruisje per dag en t wordt steeds minder donker.

Heb vandaag een echo gehad en daar was t vruchtzakje op te zien maar voor de rest was t te klein om iets anders te zien.

Mag volgende week terugkomen om te kijken hoe t erdan uitziet.

Wat zijn jullie ervaringen? Kregen juliie uiteindelijk een miskraamof kwam t nog goed?

Groetjes

• Irene mv 1 dochter

Hoi,

Bij mij zijn mijn beide miskramen op deze manier begonnen. Op een gegeven moment veranderde het bruin bloed in steeds helderder bloed. Dat duurde een paar dagen totdat er vreselijk heftige krampen kwamen en de miskraam dus een feit was.

Het hoeft niet altijd een miskraam te zijn! Als de krampen uitblijven, en het bloeden wordt minder kan het betekenen dat er niks aan de hand is.

Deze week zal spannend voor je zijn. Als ze niks kunnen zien kan er altijd nog een inwendige echo worden gemaakt want daar zien ze veel meer op. Maar ik denk dat een verloskundige die niet kan maken, alleen een gynaecoloog.

Succes!