Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

nog steeds niet ongesteld

• karin

ik heb ongeveer 2 mnd geleden een buiten baarmoederlijke zwangerschap gehad, gelukkig is het na 3 dagen een spontane miskraam geworden. Maar na 2 dagen werd ik weer ongesteld althans dat denk ik want …..ik had 5 dagen bloed verlies. Nu hoor ik eigenlijk vorige week weer ongesteld te worden maar ben het dus niet. Ik heb nu al 3x een zwangerschaps test gedaan en telkens negatief.

Is dit misschien meer mensen overkomen? Of weet iemand misschien wat ik hier mee aan moet…..

groetjes karin

• Irene mv 1 dochter

Afwachten is helaas het enige wat je kan doen.

Ik heb zelf 2 miskramen achter de rug (gelukkig niet achter elkaar, er zat een goede zwangerschap tussen) maar na de miskraam was mijn cyclus een beetje op hol geslagen.

Nu is ie nog steeds heel onregelmatig: 27-25-43 en 30 dagen duurden mijn laatste 4 cycly.

Je lichaam moet weer een beetje in een normaal ritme raken dus het is heel normaal dat je een week overslaat. Na mijn eerste miskraam heb ik een volledige maand overgeslagen.

Dus gewoon nog een paar weken afwachten, dat is het enige wat je kan doen.

Heel veel sterkte!