Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

weer zwanger

• iris

lieve mensen,

het gaat nog goed ben nu 11 weeken zwanger en mag elke week ff mijn kindje horen/of zien ben nog wel heel bang!!! maar mijn cync zegt dat ik elke week mag komen tot ik niet meer bang ben!!!!!! ben daar heel blij mee veder wens ik iedereen heel veel sterkte en sucses gr iris

• sandra

Hoi Iris,

Fijn zo een gyn die je op deze manier gerust steld.

Geniet van je zwangerschap

groetjes

sandra (6 wkn)

• Suzy mv 2

wat fijn dat je gyn zo met je meeleeft.

• iris

hallo hallo,

dat klopt ik wou dat ze allemaal zo waren maar helaas er zitten behorlijk wat kl ….. tussen helaas!

• Nicole

Hallo

Wat fijn voor je dat je iedere week ff mag kijken.

Ik wil graag weten vanaf welke week je voor het eerst een echo hebt gekregen.

Ik ben helaas nog niet zwanger,maar als het zover is,ga ik ook voor een wekelijkse echo hoor!!

veel succes!!

Gr. Nicole

• marijadjurisic

hoi Iris,

volgens mijn eigen berekening ben ik nu ongeveer 7 weken zwanger van de tweede!

maar mijn gynaecoloog wil me pas zien vanaf 12 weken! En het voelt nu echt nog zo onwerkelijk, bij ieder krampje denk ik zie je word ik toch nog ongesteld..

Heel fijn dat er toch nog gynaecologen zijn die wel meeleven…

Geniet van je zwangerschap!!!

• iris

hallo nicole,

ik ben met 6 weeken naar de gyn geweest kon het toen nog niet zo goed zien dus moest ik met 8 weeken terug komen en gelukig was het toen wel duidelijk te zien ik hoop dat het snel raak is voor jullie liefs iris

• iris

hoi hoi,

ja ik weet het ze zijn echt niet allemaal zo !! maar dat je bang bent is niet meer dan normaal ik ben zelf iederekeer weer ff blij als ik het heb gehoord/gezien maar dat duurt maar 2 dagen een dan ben ik weer aleen maar bang dat het mis gaat ik hoop dat dat minder word ben nog steeds niet aan het genieten ik wens jou heel veel sterkte en ik hoop dat de weeken voorbij vliegen voor je

liefs iris