hallo;
Helaas ben ik nieuw op deze pagina…. Ik was 10 weken zwanger. Tijdens onze vakantie heb ik een beetje bloedverlies gehad, geen krampen, en na een uurtje alles weer voorbij. Echter bleef ik wat bruine afscheiding krijgen. Ik vertrouwde het voor geen meter, dus vakantie verder geannuleerd en naar huis gekomen. Direct naar verloskundige gegaan, en op de de echo bleek dat het hartje inderdaad dus niet meer klopte. Grote schok…..
Dag later naar gyneacoloog in het zkh, constateerde hetzelfde. Zelf keuze gemaakt om medisch in te grijpen, en die zelfde middag nog opgenomen en curettage ondergaan.
De dagen erna geen problemen, beetje buikpijn, nagenoeg geen bloedverlies tot gisteren. Het is net of ik mijn menstruatie weer heb gekregen. Heeft iemand hier ervaring mee. Kan het zijn dat de cyclus weer op gang is? Is dit uberhaupt normaal? En moet je een paar menstruatie periodes afwachten om vervolgens weer te proberen om zwanger te raken?
Voor ons is dit allemaal heel nieuw. Eerste keer zwanger en helaas eindigt het op deze manier. Maar we zijn opzich heel positief, alles komt goed, en hopelijk hebben we deze keer gewoon stomme pech gehad…..
Voor een ieder veel sterkte en een fijne dag!!!!
Groet natasja