Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

niet zo blij

• AnnetteR

ik kreeg van de week een uitnodiging voor de blije doos.

ik heb wij jonge ouders al in december op de hoogte gesteld en kreeg idd niets meer te horen tot de “36” week (die ik niet zwanger was) toen begonnen ze in eens emails te versturen over nog maar even enzo.

Ik heb dus boos een telefonntje gepleegd met prenatel, een adres van wij jonge ouders staat er niet.. krijg ik echt zo'n lullig excuusbriefje terug.

als ze het in december snapten hoe kan het dan dat ze dat nu niet meer snapten?

mijn man stelde al voor om de doos toch op te halen (er zit vast wel iets in voor mijn tweejarige) en dan bellen ze op een gegeven moment, wat het is geworden.

En dan, stelde hij voor, moest ik maar zeggen dat ze dat niet kunnen zien met dertien weken, misschien dat het dan wel overkwam.

• AnnetteR

ik zie net op de pagina van wij jonge ouders dat je de doos krijgt met 7 maanden, zij zullen dus na mijn berichtje in december gedacht hebben dat ze moesten starten ofzo, …. waarom krijg ik van hun dan wel 36 weken-emails enzo

ik snap het eigenlijk zelf ook niet…