Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

zwanger maar toch zo bang

• claudia

hallo,

vandaag ben ik 6 weken zwanger maar ben toch zo bang. bij ieder buik pijntje heb ik zoiets van daar gaan we weer terwijl ik bij de miskraam helemaal geen pijn heb gehad.iedereen zegt je moet je niet zo gek maken,dat is natuurlijk ook wel zo.ik probeer het ook om me niet gek te maken en de ene keer denk ik positief en de andere keer denk ik weer negatief. ik durf niet te genieten van mijn zwangerschap nou en dat vind ik wel jammer. volgende week woensdag mag ik voor een echo dan ben ik 7 en een halve week dus ik ben eens benieuwd ik vind het wel spannend

verder wens ik iedereen succes

groetjes claudia

• mirthe

Hoi Claudia,

Ik herken je verhaal heel erg. 'k Ben vandaag 8 weken zwanger, heb met 6w/4d een echo gehad en een kloppend hartje gezien en gehoord, maar toch nog heel erg bang. Volgende week woensdag krijgen we weer een echo. Maar het is zo spannend, zo heel anders dan de vorige keer, en kan er eigenlijk daardoor ook niet van genieten. Zo bang dat het toch nog fout zal gaan…

Ik wens je heel veel terkte en hoop heel erg voor je dat het bij ons allebei deze keer goed zal gaan,

Groetjes,

Mirthe

• Suzy mv 2

Je verhaal is heel herkenbaar. Mijn eerste zwangerschap werd een mk. Bijna de hele zwangerschap daarna was ik heel onzeker. Ik durfde pas met een week of 24 wat te kopen en daarna durfde ik het pas na de 32 weken uit te pakken. Ik heb een gezonde zoon gekregen. De zwangerschap die daarop volgde (waaruit mijn dochter is geboren) was ik nog steeds heel onzeker. Na een mk verdwijnt het echte spontane van een zwangerschap. Ook al had ik al een kindje gekregen, de angst was niet steeds niet verdwenen.

• esther

Ik begrijp je verhaal heel goed. Ben er zelf net achter weer zwanger te zijn, nog maar net dus 5 weken zwanger. Moet nog 1 of 2 weken wachten tot een echo en die weken zijn dan echt heel lang!

2 maanden geleden een miskraam gehad met 6 weken al, dus het was nog niet zolang maarja je bent er al wel mee bezig geweest.

Heb nu niet echt superveel last van kwaaltjes, maar als ik iets wat minder voel ben ik meteen bang dat het weer fout gaat. Hopelijk zal het beter gaan wanneer de echo is geweest!

Maar vind het wel prettig om te weten dat ik niet de enige ben die me nu druk maakt over dit soort dingen.

Hopelijk gaat alles bij jou verder goed!