Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

geen ei na curretage

• zwietje

Hallo allemaal,

Vervelend prikbord eigenlijk he?

Ook ik heb afgelopen feb een miskraam gehad.

Na 5 dagen ben ik gecurreteerd.

Nu zijn we al weer volop bezig om zwanger te worden.

Ik heb zelfs al 2 keer een dure ovulatie test gekocht.

Maar,… nu komt het,… ik heb nog niet 1 keer een ei gehad volgens deze test!!

Begin me nu toch wel zorgen te maken.

Hebben ze al m'n eitjes opgezogen?

Wie zet me weer even met m'n voetjes op de aarde?

Judith

• Suzy mv 2

Ze kunnen de eitjes niet wegzuigen op deze manier. Je baarmoeder wordt schoongemaakt, maar ze komen verder niet in de eileider. Wel is het zo dat je cyclus wat van slag kan zijn na een mk. Ook kan het zijn dat je op een heel ander tijdstip ovuleert dan dat je denkt. Gemiddeld is dat 14 dagen voordat je weer ongesteld wordt. Maar wie is nu gemiddeld?? Je kunt via internet ook goedkope ovulatietesten kopen.

• zwietje

Thanx voor de info.

Had het zelf ook al zo'n idee.

Kom tenslotte niet uit een ei. hihi

Wat betreft mijn cyclus; die is nu wel aardig aan het rechttrekken.

Zit nu op 24 dagen, dus dan zou m'n eisprong op dag 12 moeten zitten.

Alleen de clearblue ov-test gaf die hele week geen smilie. Dus….

Misschien duurt het wel even voor ik weer een normale eisprong heb.

Wel gek.

Maar weet je toevallig ook waar of op welke site?

Anders ga ik zelf wel even googelen.

• Irene mv 1 dochter

Die goedkope testen heb ik ook gebruikt, maar altijd zo'n wazig streepje waarvan je niet weet of het nu wel of niet je eisprong is.

Ik heb ook de digitale gebruikt en had vorige week een :) in het schermpje. Omdat ik nog zo'n goedkope overhad heb ik die ook nog even in de opgevangen urine gedompeld. Maar nog steeds een vaag streepje….dus ik vertrouw alleen maar op de digitale test, die is voor mij het meest betrouwbaar.

• J.

Hoi Judith,

Ik heb in Juli jl. ook eenmiskraam gehad.

Omdat wij van de gyn. weer gelijk door mochten met de behandeling, had ik zoiets van, gelijk maar doen. Maar wat bleek…. ik had in augustus ook geen eitjes op de eierstokken zitten. In september nog een bloeding geahd van ruim een week, dus ik dacht dat het mijn ongie was, maar dat was niet zo. Dat kon volgens de gyn. ook niet, omdat er in augustus geen eitjes te zien waren.

Nu in september, zaten er wel weer eitjes. Waarvan er een groot genoeg was!!

Dus hou hoop meid!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

liefs mij