Hoi allemaal,
Ik ben momenteel 7 weken zwanger na vijf miskramen te hebben gehad in de afgelopen jaren (ik heb nog geen kinderen).
Gek genoeg voelt deze zwangersschap goed, maar ook ik ben erg bang en let op elk pijntje dat ik voel.
Heb echo gehad met 5 wk en 3 dagen. Ze konden in ieder geval zien dat er een zwangerschap zat die hoorde bij een termijn van 5 weken. Of het leefde dat konden ze natuurlijk nog niet zeggen. Te pril. Nu mag ik met 8 weken voor een nwe echo en kijk daar erg naar uit maar het is dubbel. Bang dat je toch geen hartje ziet kloppen of dat er toch iets niet goed zit.
Zo moeilijk allemaal. Probeer mezelf voor te houden dat deze zwschap net zo goed kan gaan als ieder ander.
Ik heb wel wat zwschap kwaaltjes. 1 die ik nog niet ken van mijzelf is dat ik constant het gevoel te hebben van honger..
Herkent iemand dit, want op internet komt deze niet als zwschap kwaal naar voren in de eerste 3 maanden.
Ik hoop voor iedereen die vervelend nieuws heeft gehad dat jullie de moed niet verliezen en de sterkte vinden om positief te blijven.
Groetjes
sandra