Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

miskraam

• jolanda

hallo vrouwen,

ik ben jolanda

ik heb vorige week na een eerste icsipoging naar bijna 7 weken zwangerschap

een miskraam gehad dat is een hele domper dat moet je een tijdje verwerken.

ik ben op zoek naar personen die hetzelfde hebben meegemaakt en hoe zij dat ervaren hebben zou het fijn vinden om er via internet over te praten.

groetjes jolanda

• Irene mv 1 dochter

Hallo Jolanda,

Wat vreselijk voor je……..neem inderdaad de tijd om dit te verwerken want er wordt te vaak (door buitenstaanders) nogal luchtig over gedaan.

ik heb 2 miskramen achter de rug, niet met icsi e.d. maar de miskramen vond ik heel heftig. Vooral mijn laatste (december 2006) hakte er flink in. Ik kreeg bij 11 weken (eerste controle) te horen dat het vruchtje niet meer leefde……de grond zakt onder je voeten weg op dat moment want ik was zó in de veronderstelling dat alles goed was……

Heel veel sterkte!

• jolanda

hallo irene

fijn dat je op mijn verhaal hebt gereageerd.

ik kan me inderdaad voorstellen dat de grond onder je voeten wegzakt als je zoiets te horen krijgt en zeker na elf weken dan kijk je er al echt naar uit.

want dan ben je ook al bijna door die 3 kritieke maanden heen.

wij wensen jullie ook heel veel sterkte en we hopen dat je gauw weer zwanger mag

raken en dat het dan wel goed mag gaan.

groetjes jolanda en arie-jan

• Joyce

Hoi Jolanda

Ik heb begin van het jaar ook een miskraam gehad. Ik had veel last van buikpijn tijdens de zwangerschap, heb daarom met 6 weken een echo gehad. Toen leek alles goed. Het hartje klopte zelfs, en we waren gewoon zo blij dat het goed was. Maar met 11 weken zwangerschap zat het me niet goed met de buikpijn dus ben ik weer naar de verloskundige gegaan en een echo gevraagd. Die hadden we ook gekregen, en toen bleek dat het hartje niet meer klopte. Dat deed zo veel pijn voor ons. We waren zo blij, en toen zakte ook de vloer onder de grond weg. Echt, ons leven stond gewoon helemaal stil op dat moment. We moesten verder, en dat hebben we ook gedaan.

Heb een test gedaan vrijdag en bleek dat ik weer zwanger ben, maar helaas nu veel last van bloedverlies. Vandaar ook een onderwerp erbij gezet in de thread of iemand dat ook heeft meegemaakt. Ik maak me heel erg zorgen dat het nu weer een miskraam word.

• jolanda

hoi joyce

wat verschrikkelijk voor jullie

ik wil jullie heel veel sterkte wensen

en ik hoop voor jullie dat het bloeden stopt en dat het toch goed mag gaan.

groetjes jolanda.